לירן סרדל עם ציפורה ומיכאל ויצמן (צילום: הפועל חיפה)
לירן סרדל עם ציפורה ומיכאל ויצמן (צילום: הפועל חיפה)

שחקן הפועל חיפה ביקר משפחה שכולה והעניק לה ורד ונר נשמה

לירן סרדל, אחד הקפטנים של הקבוצה, ביקר היום את ציפורה ומיכאל ויצמן בביתם בקרית מוצקין. משפחת ויצמן שכלה את בנה, ישראל, בשנת 1988. הביקור בבית המשפחה השכולה הוא במסגרת שיתוף פעולה של מועדון הכדורגל עם עיריית קרית מוצקין הנוהגת לחלק, מדי ערב יום זיכרון, ורדים ונרות נשמה למשפחות השכולות בעיר

פורסם בתאריך: 24.4.23 15:55

לירן סרדל, אחד הקפטנים של הפועל חיפה בכדורגל, ביקר היום (שני) את משפחת ויצמן בקרית מוצקין, ששכלה את בנה, ישראל. ישראל ז"ל שיחק בשנות ה-80 במחלקת הנוער של המועדון ואף שיחק בקבוצת הנוער.

סרדל נתן למשפחה ורד ונר נשמה ואמר: "כאב טרי, אני מביט בעיניים של ציפורה ומיכאל, הוריו של ישראל ז"ל, ויכול להבין עד כמה קשה וטראגי זה לאבד בן. בשם מועדון הפועל לאוס חיפה אנו מרכינים ראש בעת הזאת ומחבקים את המשפחות השכולות".

לביקור הצטרף נציג העירייה, קובי פינטו, שפועל בהתנדבות במחלקת הנוער של המועדון. הביקור בבית המשפחה הוא במסגרת שיתוף פעולה של מועדון הכדורגל עם עיריית קרית מוצקין, הנוהגת לחלק, מדי ערב יום זיכרון, ורדים ונרות נשמה למשפחות השכולות בעיר.

 

 

ישראל ויצמן ז"ל נולד וגדל בקרית מוצקין. הוא למד בבית הספר היסודי ע"ש ויצמן והמשיך בלימודים תיכוניים בבית-הספר אורט במגמה הריאלית-ביולוגית. מורתו רות מלמד, המחנכת בכיתה י"ב, תיארה את דמותו כנער בהיר שישב במרכז הכיתה והיה תמיד מוקף בנות. היה ספורטאי מצטיין, אהוד ומקובל על מורים ותלמידים בנועם הליכותיו, באדיבותו, ביושרו ובנכונותו לשאת בתפקידים.

ישראל ז"ל הוא אהב מוזיקה ועסק בפעילות ספורטיבית, תחילה בטניס ולאחר מכן בכדורגל. הוא התגייס לשירות סדיר ביולי 1987, התנדב לשרת בחיל הצנחנים ועבר בהצלחה את הגיבוש. במסגרת החיל השתתף בקרב ביידון בלבנון. הוא נפל בעת מילוי תפקידו, ב-6 באוגוסט 1988, הותיר אחריו הורים, ציפורה ומיכאל, ושתי אחיות, בלה ויעל. בן 19 בנופלו.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר