חברי מועדון קרוספיט צפון (צילום: מיכל קיטובה)
חברי מועדון קרוספיט צפון (צילום: מיכל קיטובה)

ההכנסות מהחגיגות של מועדון קרוספיט ייתרמו לעמותה למען ניצולי שואה

מועדון קרוספיט צפון יחגוג ביום שישי שלוש שנים להקמתו בהפנינג עם די.ג'יי, עם דוכנים לממכר ציוד ספורט, עם תחרות קבוצתית ועם הרבה בירה. כל ההכנסות מהאירוע יוקדשו לעמותה הפועלת למען ניצולי שואה בחיפה

פורסם בתאריך: 11.12.19 15:14

מועדון קרוספיט צפון, אשר שוכן ברחוב הנמל 8 בעיר התחתית, יחגוג ביום שישי שלוש שנים להקמתו בהפנינג עם די.ג'יי, עם דוכנים לממכר ציוד ספורט, עם תחרות קבוצתית ועם הרבה בירה. כל ההכנסות מהאירוע יוקדשו לאחת מהעמותות הפועלות למען ניצולי שואה בחיפה.

מהשעה 9:00 בבוקר יתחרו 24 קבוצות קרוספיט מכל הארץ על תואר הקבוצה בעלת הכושר הגופני הטוב ביותר בישראל. התחרות הקבוצתית, שהכניסה אליה תהיה חופשית, הפכה כבר למסורת במועדון, כאשר לפני שלוש שנים נתרמו הכנסותיה למשפחות מעוטות יכולת ולפני שנתיים לחיילים בודדים.

 

 

מנהלי המועדון רועי שיק ורומן ברדוקוב מספרים כי הרעיון לתרום את הכסף לעמותה לניצולי שואה היה של אחד מחברי צוות המועדון וכי כל הצוות יקדיש יום שבו יחברו חבריו לעמותה לניצולי שואה ויתנדבו בה.

שיק: "רוב המתחרים משתתפים בגלל המטרה הטובה של האירוע. זו תחרות חווייתית, וכל משתתף נרשם בעלות של 120 שקלים ומקבל חולצה של התחרות. הסכום שייוותר לאחר ניכוי כל ההוצאות ייתרם כמדי שנה. הארוע הוא לא למטרת רווח, והרעיון הוא לא רק לתרום את הכסף אלא גם להתנדב למען ניצולי השואה בעיר".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר