השלט עם הכיתוב "עיר הפועלים". מלחמת אחים
השלט עם הכיתוב "עיר הפועלים". מלחמת אחים

העימותים בין אוהדי הפועל ומ.ס רובי עולים מדרגה

במשחק של הפועל חיפה מול מכבי תל אביב נפרש ביציע שלט ענק שעליו נכתב “עיר הפועלים”. מנגד העלה אוהד הפועל פוסט בפייסבוק: “רובי - בוגדים. בוגדים - אויבים. אויבים צריך לחסל”

פורסם בתאריך: 30.11.17 12:43

הגזרה בין אוהדי מ.ס רובי חיפה לאוהדי הפועל חיפה מתחממת. ביום ראשון הגיעו אוהדים של מ.ס רובי למשחקה של הפועל מול מכבי תל אביב (2:2) והניפו ביציע שלט ענק שעליו נכתב “עיר הפועלים”. אזכור שמה של העמותה המנהלת את מ.ס רובי עורר כעס בקרב אוהדי הפועל ואנשי המועדון, וגורמים בהפועל סיפרו כי הבעלים יואב כץ זעם כשנודע לו שביציע נפרש שלט של עמותת האוהדים שקמה כמחאה על דרך ניהולו את הפועל.

אל משחקי הבית האחרונים של הפועל מגיעים רבים מאוהדי מ.ס רובי שהדירו את רגליהם מהמשחקים בשנים האחרונות, וזאת לנוכח הצלחתה של הקבוצה העונה ומיקומה בראש טבלת ליגת העל. בהפועל לא מרוצים מהטרנד החדש וטוענים שמדובר באוהדים שהתנגדו לנעשה בתוך המערכת ואף פגעו בה, ולכן לא ברור מדוע הם מגיעים כעת למשחקים.

 

 

מנגד, במ.ס רובי הקפידו להדגיש לאורך כל השנים האחרונות שהפועל היא אהבתם האמיתית וכי קבוצתם הוקמה כדי לייצר אלטרנטיבה לדרך הניהול של כץ. בעמותת עיר הפועלים זעמו על פוסט בפייסבוק של אחד מאוהדי הפועל שכתב: “רובי – בוגדים. בוגדים – אויבים. אויבים צריך לחסל”. מהעמותה נמסר בתגובה לדברים: “יש אנשים שאינם ראויים להתייחסות. כולנו תקווה שרשויות אכיפת החוק ימצו את ההליכים עם מי שמסית וקורא לאלימות”.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר