ווילי וורקמן. נפל חזק (צילום: צלמוס)
ווילי וורקמן. נפל חזק (צילום: צלמוס)

מכבי תדרוש מוורקמן לכבד את חוזהו גם בליגה הלאומית

לפני כחצי שנה האריך ווילי וורקמן את חוזהו עד לתום עונת 2021-2020, ובמכבי חיפה מאמינים שהוא יהיה השחקן שיצעיד את הקבוצה בדרך חזרה לליגת העל

פורסם בתאריך: 2.6.18 09:49

מכבי חיפה צפויה לדרוש מווילי וורקמן לעמוד בחוזהו לעונה הבאה למרות שהקבוצה ירדה לליגה הלאומית. אם וורקמן יישאר במכבי הוא גם יקבל את תפקיד הקפטן שבו נשא בעונה שחלפה עוז בלייזר. במהלך העונה החולפת חתם וורקמן על הארכת חוזהו במכבי בשלוש עונות נוספות – עד לתום עונת 2021-2020 – ובקבוצה מאמינים שהוא יהיה השחקן שיצעיד את הקבוצה בדרכה חזרה לליגת העל.

עדיין לא ברור מי יאמן את מכבי בעונה הבאה. בקבוצה בוחנים את מועמדותם של כמה מאמנים לתפקיד, אך רוב הסיכויים הם שזה יהיה ברק פלג שהחליף את עופר רחימי לקראת סיום העונה.

 

 

לאחר ששביתת שחקני ליגת העל הופסקה נראה היה שנסתם הגולל על סיכוייה של מכבי לשחק בליגה הבכירה גם בעונה הבאה, אך ביום רביעי נערך באיגוד הכדורסל דיון בנושא הגדלת מספר הקבוצות בליגת העל. האיגוד הוא הגוף היחיד שמוסמך להגדיל את הליגה, אבל גורמים במינהלת ליגת העל מפעילים לחץ על אנשי האיגוד להגדלת מספר הקבוצות.

במכבי שואבים עידוד גם מהאפשרות שהפועל אילת לא תצליח להעמיד קבוצה בליגה הראשונה, לאחר שרק לאחרונה היא חזרה לשלם משכורות לשחקניה אחרי תקופה ארוכה. אם המינהלת לא תאשר לאילת לשחק בליגת העל עשויה מכבי להישאר בליגה הבכירה.

בעניין אחר, הפורוורד/סנטר רומן סורקין, שהצטרף למכבי חיפה לקראת סיום העונה וחתם בשורותיה עד סוף עונת 2021-2020, התגייס ביום שני לצה”ל בהתאם לסיכום שהיה לו עם שלטונות הצבא. סורקין בן ה־22 נחשב לעריק מפני שיצא לשחק וללמוד במכללת אורגון בארצות הברית ללא אישור של הצבא. עוד לפני שחתם במכבי הגיע סורקין לסיכום עם צה”ל שמיד עם סיום העונה הוא יעבור תהליך חיול ויתגייס, ובכך יבוטל מעמדו כעריק.

 

רומן סורקין. כבר לא עריק (צילום: צליל צור)

רומן סורקין. כבר לא עריק (צילום: צליל צור)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר