משה לב. "הגיע הזמן להחזיר את כל אנשי מ.ס רובי הביתה"
משה לב. "הגיע הזמן להחזיר את כל אנשי מ.ס רובי הביתה"

המהלך שעשוי להוביל לאיחודה מחדש של הפועל

משה לב, הבעלים של חברת ההסעות נוף המטייל, הציע לבעלים של הפועל יואב כץ שהוא יפנה לכל חברי עמותת עיר הפועלים בבקשה לבטל את מנייתם במ.ס רובי, ובתמורה הוא יממן עבור כל אחד מהם מנוי למשחקיה של הפועל בעונה הקרובה

פורסם בתאריך: 19.6.18 14:26

האם זה יהיה המהלך שיוביל לאיחודה מחדש של הפועל חיפה ולפירוקה של מ.ס רובי חיפה? משה לב, הבעלים של חברת ההסעות נוף המטייל שתומך זה שנים רבות בכל קבוצות הכדורגל והכדורסל של הפועל ובשנים האחרונות גם במ.ס רובי, הציע לבעלים של הפועל יואב כץ שהוא יפנה לכל חברי עמותת עיר הפועלים המנהלת את מ.ס רובי בבקשה לבטל את מנייתם בקבוצה ובתמורה הוא יממן עבור כל אחד מהם מנוי למשחקיה של הפועל בעונה הקרובה.

לב מסר בתגובה ל"כלבו – חיפה והצפון": "הגיע הזמן להחזיר את כל אנשי מ.ס רובי הביתה. כוחנו בגודלנו, ולכן המטרה היא להחזיר אותם לקבוצת האם".

 

 

מבירור שערך לב עולה כי למ.ס רובי יש כ-200 בעלי מניות, ולפיכך מימון המנויים למשחקיה של הפועל צפוי לעלות לו כ-200,000 שקל. לדבריו, הוא מוכן להיפרד מסכום כזה כדי לסיים את המחלוקת בין שני המועדונים ולאחד את שניהם תחת מותג אחד.

מאז סיום העונה נרשמו בעמותת עיר הפועלים חילוקי דעות באשר לעתידו של המועדון. חלק מחברי העמותה סבורים כי יש לוותר על הקבוצה הבוגרת ולהפעיל רק מחלקת נוער, ואחרים טוענים כי אין תוחלת למחלקת נוער ללא קבוצה בוגרת. בשני הצדדים אומרים כי מחלקת הנוער של מ.ס רובי מהווה אלטרנטיבה למחלקת הנוער הקורסת של הפועל.

הכוונה של לב היא שהמהלך שלו יוביל לפירוקה המוחלט של מ.ס רובי – הן הקבוצה הבוגרת והן מחלקת הנוער – ולאיחודה מחדש עם הפועל.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר