ווילי וורקמן. ייהנה גם השנה מטיול ברחבי ארצות הברית? (צילום: צלמוס)
ווילי וורקמן. ייהנה גם השנה מטיול ברחבי ארצות הברית? (צילום: צלמוס)

אופטימיות במכבי: וורקמן ביקש למצוא לו דירה בחיפה

במכבי חיפה מקווים שווילי וורקמן, שמיועד לשמש קפטן הקבוצה ולהוביל אותה בחזרה לליגת העל, ימשיך ללבוש ירוק גם בליגה הלאומית. וגם: האם יסתיים הקשר בין מכבי לספונסרית האנטר?

פורסם בתאריך: 22.7.18 07:36

במכבי חיפה שוררת אופטימיות באשר להישארותו של ווילי וורקמן בקבוצה בעונה הבאה. הסיבה: וורקמן, שמחזיק בחוזה לשנתיים נוספות בקבוצה, ביקש מראשיה לחפש לו דירה להשכרה בעיר.

וורקמן, שהיה מחוזר על ידי מכבי תל אביב והפועל נהריה מליגת העל, כבר קיבל הודעה ממכבי על כך שהוא יהיה קפטן הקבוצה בעונה הבאה ושלמרות הירידה לליגה הלאומית אין כל כוונה לקצץ בשכרו מכיוון שהוא יהיה השחקן הבכיר בקבוצה ויצטרך להוביל אותה בחזרה אל ליגת העל.

הקפטן בעונה שעברה עוז בלייזר עזב את מכבי באופן רשמי וחתם במכבי ראשון לציון. כמו במקרה של נתנאל ארצי שעזב להפועל גלבוע/גליל, מכבי צפויה לקבל עבורו דמי השבחה לאחר שהוא שיחק בשורות הקבוצה במשך שלוש שנים.

 

 

בעניין אחר, פערים גדולים בין מכבי חיפה לספונסרית הראשית שלה חברת האנטר, ובקבוצה כבר מחפשים ספונסר חדש לקראת העונה הבאה. לפני שנתיים הפכה האנטר – חברה המספקת כלי עבודה – לספונסרית הראשית של מכבי ושמה צורף לשם של הקבוצה תמורת מיליון שקל. לאחר הירידה לליגה הלאומית מבקשת מכבי מהאנטר חצי מיליון שקל לעונה, אך בחברה מוכנים לשלם רק מחצית מהסכום. גם ספונסרים אחרים כבר הודיעו על קיצוץ משמעותי בסכומי התמיכות בעקבות הנשירה מליגת העל.

במהלך חודש אוקטובר תצא הקבוצה למסע של 17 ימים בארצות הברית שבה היא תקיים משחקים מול קבוצות מה־NBA. הקבוצה תצרף למסע לפחות ארבעה שחקנים אמריקאים כדי לנסות ולהימנע מהתבזות. בשל המסע שוחררה מכבי מטורניר פתיחת העונה של הליגה הלאומית, ומשחקה במחזור הראשון של העונה החדשה יידחה למועד שעדיין לא נקבע.

מכבי עדיין לא חתמה עם חברת אתו”ס על הסכם חדש לשימוש בהיכל הספורט ברוממה, אך הצדדים כבר הגיעו להבנות והחוזה אמור להיחתם בימים הקרובים.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר