וויל גרייבס. יאללה ביי (צילום: דוברות הפועל חיפה)
וויל גרייבס. יאללה ביי (צילום: דוברות הפועל חיפה)

הפועל נפרדה מגרייבס והחזירה את יאנג

רכבת הזרים בהפועל חיפה נמשכת: לאחר שחרורו של ג'וש פורצ'ן והחתמתו של ג'ף אלן נפרדה הקבוצה מוויל גרייבס ותחזיר במקומו את ג'מאר יאנג שסולק ממנה לקראת סיום העונה לפני שנתיים

פורסם בתאריך: 24.10.18 13:13

וויל גרייבס סיים את דרכו בהפועל חיפה, וכבר מחר (חמישי) אמור להצטרף לקבוצה הזר ג'מאר יאנג ששיחק בשורותיה בעונה שעברה. כפי שפורסם כאן לראשונה, המאמן עופר רחימי ויתר על שני הזרים – גרייבס וג'וש פורצ'ן – ולתחילת משחקי הליגה הלאומית לאחר שהשביתה תופיע הפועל עם יאנג ועם ג'ף אלן.

אלן בן ה־31 שיחק בעבר במכבי חיפה אך נזרק ממנה לאחר שהתגלה כי הוא השתמש בסמים. את העונה שעברה הוא פתח בהפועל תל אביב מליגת העל, ולאחר ששוחרר ממנה הוא הצטרף להפועל עפולה והציג יכולת מצוינת.

 

 

יאנג ששיחק בהפועל לפני שנתיים שוחרר ממנה שני מחזורים לסיום העונה שעברה לאחר הפרת משמעת חמורה – לפני אחד מהאימונים הוא הודיע כי הוא סובל מכאבים בכף רגלו וזומן לטיפול פיזיותרפי אך לא הגיע. לאחר שספג קנס הוא התעמת עם עם אנשי הצוות המקצועי, וראשי הקבוצה הודיעו לו על סיום דרכו. רחימי מעריך מאוד את יכולותיו של יאנג, והוא הוחתם על חוזה המאפשר להפועל לחתוך אותו מיידית על כל הפרת משמעת.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר