שחקני מכבי והפועל חיפה בעונת 2000-1999. ההיסטוריה חוזרת (צילום: מימל)
שחקני מכבי והפועל חיפה בעונת 2000-1999. ההיסטוריה חוזרת (צילום: מימל)

ביום שלישי: דרבי ראשון אחרי 19 שנה

הפועל חיפה תארח את מכבי חיפה לדרבי במחזור החמישי של הליגה הלאומית, שיהיה למעשה המחזור השני של העונה לאחר סיומה של השביתה

פורסם בתאריך: 1.11.18 10:57

לאחר סיום השביתה בליגה הלאומית וחזרתן של הקבוצות אל הפרקט הצליחה מכבי חיפה להפסיד בבית לעירוני רעננה בתוצאה 86:81, ואילו הפועל חיפה הביסה בחוץ את הפועל כפר סבא בתוצאה 81:102. ביום שלישי ייערך הדרבי החיפאי הראשון של העונה, וזאת במסגרת המחזור החמישי שיהיה למעשה משחקן השני העונה של שתי הקבוצות. יהיה זה הדרבי הראשון בליגה הלאומית אחרי 21 שנה והראשון בכלל לאחר 19 שנה. הפועל, שתארח את המשחק, החליטה שבניגוד לשנים עברו היא תגבה תשלום תמורת כרטיס כניסה למשחקיה.

כזכור, המתיחות בין שתי הקבוצות עלתה בשבועיים האחרונים מדרגה לאחר שמכבי שברה את השביתה שעליה הכריזו ראשי קבוצות הליגה הלאומית והודיעה כי היא תתייצב למשחקי הליגה והגביע שלה, והדבר הוביל לביקורת קשה נגד הבעלים ג’ף רוזן מכיוונם של שאר הקבוצות, ובהן גם של הפועל. לנוכח הדם הרע נערכת משטרת חיפה בכוחות מיוחדים למשחק, כאשר היריבות הספורטיבית בין שתי הקבוצות הפכה למשנית.

 

 

נאור שרון ואופק אביטל ישמשו קפטנים משותפים בהפועל חיפה לאחר שחרורו של וויל גריבס. כזכור, המאמן עופר רחימי מינה את גרייבס לקפטן מיד לאחר שהוא הוחתם בה, אבל לפני כעשרה ימים שוחרר והקבוצה נשארה ללא קפטן. שרון ואביטל הם שני הישראלים הבכירים של הפועל, ולכן בחר רחימי למנותם את שניהם לתפקיד.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר