שחקני הפועל חיפה חוגגים עם הקהל את הניצחון בדרבי. האם באמת מאות נשארו בחוץ? (צילום: צלמוס)
שחקני הפועל חיפה חוגגים עם הקהל את הניצחון בדרבי. האם באמת מאות נשארו בחוץ? (צילום: צלמוס)

הפועל דורשת ממכבי פיצוי בסך של 50,000 שקל

בהפועל חיפה טוענים כי הם קיבלו את הצעתה של מכבי חיפה להשתמש במערכת מכירת הכרטיסים שלהם לדרבי, אך זו קרסה וגרמה לאדומים להפסדים כבדים

פורסם בתאריך: 16.11.18 11:12

מערכת היחסים בין הפועל חיפה למכבי חיפה מתקרבת לנקודת רתיחה. אחרי המתקפה של יו”ר הפועל יובל רוסמן על הבעלים של מכבי ג’ף רוזן בעניין שבירת השביתה, כעת דורשים האדומים מהירוקים פיצוי בסך של 50,000 שקל בגין נזק שנגרם להם לטענתם ממכירת כרטיסים לדרבי שאותו אירחה הפועל לפני שבוע וחצי וניצחה בתוצאה 92:95.

מכבי מחזיקה במערכת למכירת כרטיסים, ובהפועל טוענים כי היריבה העירונית הציעה לה להשתמש במערכת, אך זו לא הצליחה לספק את השירות. רוסמן: “מכבי הציעו לנו להשתמש במערכת. שמחנו על ההצעה ומכבי קיבלה עמלת מכירה, אבל כשעה לפני תחילת המשחק השתרך תור ענק בקופות והתברר שהמערכת כשלה ושמאות כרטיסים לא נמכרו”.

רוסמן טוען שכאשר מכבי נשאלה אם המערכת כשלה בעבר היא השיבה כי הדבר לא קרה מעולם, ותוהה כיצד דווקא במשחק היחיד שבו נעשה בה שימוש לטובת הפועל לא ניתן היה להפעילה. בהפועל חישבו כי מדובר באובדן הכנסה של 1,000 כרטיסים במחיר נקוב של 50 שקל לכרטיס, והשבוע הם פנו למכבי בדרישה לפיצוי של 50,000 שקל.

מנכ”ל מכבי אסף רוזנבלט: “לפי נתוני המשטרה וההיכל לא נגרם להפועל שום נזק. הוצאו ארבע הזמנות לאנשים שלא הצליחו לרכוש כרטיסים. אינני יודע על איזה נזק כספי הם מדברים”.

 

 

בינתיים, במכבי, שהפסידה ביום שלישי בבית להפועל עפולה בתוצאה 78:70 וירדה למאזן של שלושה הפסדים וניצחון אחד, החלו בבדיקה מול איגוד הכדורסל, מינהלת הליגה ושלטונות צה"ל כדי לבדוק מדוע רומן סורקין, שלא מחזיק במעמד של ספורטאי מצטיין אשר מקנה זכויות להשתתפות באימונים ובמשחקים, לא שוחרר מיחידתו ונעדר ממשחק הניצחון מול אליצור יבנה במוצאי שבת (80:88).

מהעבר השני של הכביש נאלץ מאמן הפועל עופר רחימי להתמודד עם פציעתו של נועם לייש שנפצע בדרבי ושבר את אחת מאצבעות ידו. לייש צפוי להיעדר למשך חודש לפחות.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר