קרון דשילדס. התחיל לארוז? (צילום: צלמוס)
קרון דשילדס. התחיל לארוז? (צילום: צלמוס)

מכבי מחפשת מחליף לדשילדס, הפועל במשא ומתן עם פז

בעקבות התבוסה לאליצור נתניה, שאיפותיה של מכבי חיפה לסיים את העונה במקום השני ספגו מכה קשה. נפגעת נוספת מההפסד היא היריבה העירונית הפועל חיפה

פורסם בתאריך: 28.2.19 11:43

שאיפותיה של מכבי חיפה לסיים את העונה הסדירה במקום השני בטבלה ספגו ביום שלישי מכה קשה לאחר שהקבוצה הובסה בחוץ על ידי אליצור נתניה בתוצאה 89:68. בעקבות ההפסד ירדה מכבי למקום השלישי עם מאזן של 14 ניצחונות ושבעה הפסדים, והיא מחפשת מחליף לרכז קרון דשילדס.

בינתיים התחיל להתאמן בקבוצה הרכז דניאל נגר בן ה־17 מקבוצת הנוער, שמיועד להיות הרכז המוביל שלה בשנים הבאות. בין יו”ר מחלקת הנוער אילן בק לבעלים של הקבוצה הבוגרת ג’ף רוזן כבר בוצעו בעבר עסקאות שבהן עברו שחקנים מהמחלקה לבוגרים, שהבכיר שבהם הוא דניאל קופרברג.

 

 

נפגעת נוספת מהפסדה של מכבי היא היריבה העירונית הפועל חיפה. מצבה של הפועל בתחתית הוא קשה במיוחד לנוכח התוצאות של המחזור האחרון שבו ניצחו רוב קבוצות התחתית. הפועל תשחק היום (חמישי) בבית מול הפועל רמת גן.

לאחר מינוי של אלעד חסין לתפקיד המאמן במקום עופר רחימי מחפשת הקבוצה חיזוק ישראלי לעמדת הגארד, והיא מנהלת משא ומתן עם עידן פז ששוחרר ממכבי רחובות. פז (24, 1.87 מטר) גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב ובשנה שעברה שיחק במכבי רעננה. לאחר שחרורו מרחובות ביקש חסין מראשי עמותת לב אדום לצרפו.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר