ברק פלג. התרסקות (צילום: צלמוס)
ברק פלג. התרסקות (צילום: צלמוס)

מעמדו של פלג מתערער, סאואנה כבר מתחמם על הקווים

שרשרת ההפסדים של מכבי חיפה ערערה מאוד את מעמדו של המאמן ברק פלג, וכעת צפוי הבעלים ג’ף רוזן להעניק לעוזר המאמן דניאל סאואנה סמכויות נרחבות

פורסם בתאריך: 15.3.19 10:13

שלושת ההפסדים הרצופים של מכבי חיפה – לאליצור נתניה, למכבי קרית מוצקין ולהפועל גליל עליון – ערערו מאוד את מעמדו של המאמן ברק פלג, וכעת צפוי הבעלים ג’ף רוזן להעניק לעוזר המאמן דניאל סאואנה סמכויות נרחבות.

כפי שנחשף כאן לפני חודשיים, רוזן החזיר את סאואנה למכבי כעוזרו של פלג על אף התנגדותו של המאמן למהלך. פלג צמצם למינימום את פעילותו של סאואנה, והעוזר לא יושב על הספסל במשחקים. כעת, לאחר שמכבי ירדה למקום הרביעי בטבלה, צפוי רוזן להרחיב את סמכויותיו של סאואנה, וגורמים בקבוצה חוששים כי הדבר יוביל להתפטרותו של פלג.

 

 

במכבי שוררת אכזבה מהרכש החדש תום מעיין, שבהפסד לגליל עליון (86:73) ביום שלישי קלע שתי נקודות בלבד. בקבוצה גם לא מתרשמים מ־28 הנקודות שקלע קרון דשילדס וטוענים שהן הושגו בגארבג’ טיים לאחר שמכבי נקלעה לפיגור מתחילת המשחק.

בהפועל חיפה לא נרשמה אכזבה גדולה מדי מההפסד למוליכת הטבלה מכבי רעננה (103:93), ומאמינים שעדיין ניתן להתברג במקום השמיני שמוביל לפלייאוף העליון. במשחק קיללו כמה מאוהדי הקבוצה את השופטים, ואלה דרשו מהיו”ר יובל רוסמן להוציא מהאולם שניים מהם. רוסמן נענה לדרישה, ובעקבות כך עזבו את ההיכל אוהדים נוספים שזעמו על הצעד של רוסמן.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר