דניאל סאואנה. העיקר שג'ף רוזן מרוצה (צילום: אתר מכבי חיפה)
דניאל סאואנה. העיקר שג'ף רוזן מרוצה (צילום: אתר מכבי חיפה)

סאואנה מונה למאמן מכבי עד תום העונה

דניאל סאואנה, שרבים במכבי חיפה סולדים ממנו, מונה על ידי הבעלים ג'ף רוזן למאמן הקבוצה עד לתום העונה. רוזן: "הוא אחד ממוחות הכדורסל המבריקים והצעירים בענף. אני מאמין כי שילוב של המומחיות הטקטית שלו והתשוקה שלו לכדורסל ירים את הקבוצה לקראת הפלייאוף"

פורסם בתאריך: 1.4.19 19:32

הקרקס במכבי חיפה נמשך: הערב (שני) הודיעה הקבוצה על מינויו של דניאל סאואנה למאמנה עד לסיום העונה. לתפקיד עוזר המאמן מונה בני כץ.

סאואנה הגיע לראשונה לקבוצה בעונת 2017-2016 כהנחתה של הבעלים ג'ף רוזן על ראשו של המאמן דאז עופר רחימי, וכבר בימיו הראשונים יצר המינוי התנגדות רבה בקרב אנשי המועדון, חברי הצוות המקצועי והשחקנים. בתום אותה העונה, שהסתיימה בהפסד בגמר הפיינל פור, עזב סאואנה את הקבוצה.

בעונה שעברה הוא שימש עוזר מאמן בקבוצת פואנלברדה מהליגה הראשונה בספרד, ובחודש ינואר השנה הוא הוחזר למכבי על ידי רוזן, הפעם על ראשו של המאמן ברק פלג. מכיוון שפלג התנגד לצירופו של סאואנה ואסר עליו לקחת חלק באימונים ולשבת על ספסל הקבוצה במשחקים, הגדרת תפקידו היתה יועץ כדורסל חיצוני. כבר עם חזרתו היה ברור שבשלב כלשהו של העונה הוא יתפוס את מקומו של פלג, והדבר אכן קרה לאחר פיטוריו של המאמן.

 

 

רוזן מסר לאחר המינוי: "סאואנה הוא אחד ממוחות הכדורסל המבריקים והצעירים בענף. אני מאמין כי שילוב של המומחיות הטקטית שלו והתשוקה שלו לכדורסל ירים את הקבוצה לקראת הפלייאוף".

סאואנה, שמחזיק באזרחות גרמנית, אימן בעבר במולדתו ונצואלה, וכמו כן שימש עוזר מאמן בנבחרות ונצואלה והרפובליקה הדומיניקנית.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר