אביב ברזלי. עוד תקווה חיפאית (צילום: איגוד השחייה הישראלי)
אביב ברזלי. עוד תקווה חיפאית (צילום: איגוד השחייה הישראלי)

שיא ישראלי חדש לאביב ברזלי ב-200 גב

אדם מרעאנה קבע את הקריטריון למשחקי הקומן ולפסטיבל הנוער האירופיים, ברזלי, לאה פולונסקי, רון פולונסקי ודוד גרצ'יק קבעו את הקריטריון לאליפות אירופה לנוער, מירון חרותי וגיא ברנע קבעו את הקריטריון לאוניברסיאדה, ויהונתן קופלב קבע את הקריטריון לאליפות העולם

פורסם בתאריך: 7.4.19 16:57

השחיינית אביב ברזלי ממכבי חיפה שברה את השיא הישראלי במשחה ל-200 מטר גב בתחרות גביע האיגוד שנערכה בסוף השבוע במכון ויגנייט. ברזלי עצרה את השעון על 2:13.03 דקות, ובכך שיפרה את השיא הישראלי שהיה שייך לקרן זיבנר. נוסף על כך, ביום המוקדמות האחרון לתחרות קבעה ברזלי שיא נוער במשחה ל-50 מטר גב עם 29.42 שניות.

אדם מרעאנה קבע את הקריטריון למשחקי הקומן ולפסטיבל הנוער האירופיים, ונבחר לשחיין המצטיין של התחרות לגילו. לאה פולונסקי, אביב ברזלי, רון פולונסקי ודוד גרצ'יק קבעו את הקריטריון לאליפות אירופה לנוער, מירון חרותי וגיא ברנע קבעו את הקריטריון לאוניברסיאדה, ויהונתן קופלב קבע את הקריטריון לאליפות העולם שתיערך בדרום קוריאה.

המאמן הראשי של מחלקת השחייה של מכבי חנן שטרלינג: "גביע האיגוד הסתיים בהצלחה גדולה ואנחנו עם הפנים לאליפות ישראל בקיץ ולמשימות הבין לאומיות השונות".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר