דניאל סאואנה. עונה לכל המבקרים (צילום: צלמוס)
דניאל סאואנה. עונה לכל המבקרים (צילום: צלמוס)

מכבי עלתה לגמר הפלייאוף אחרי 0:3 חלק על רעננה (וידאו)

מכבי חיפה העפילה לגמר הפלייאוף של הליגה הלאומית לאחר ניצחון חוץ על מכבי רעננה בתוצאה 83:94 והשלימה ניצחון 0:3 בסדרת חצי הגמר. במכבי מייחסים את המהפך למאמן הוונצואלי דניאל סאואנה שהחליף לפני תחילת משחקי הפלייאוף את ברק פלג

פורסם בתאריך: 3.5.19 16:42

מכבי חיפה העפילה היום (שישי) לגמר הפלייאוף בליגה הלאומית לאחר שניצחה בחוץ את מכבי רעננה בתוצאה 83:94 והשלימה ניצחון 0:3 חלק בסדרה מול הקבוצה שסיימה את העונה הסדירה במקום הראשון בליגה.

האחראי העיקרי למהפך של מכבי בפלייאוף הוא המאמן הוונצואלי דניאל סאואנה, שהחליף את ברק פלג לפני המחזור האחרון בעונה הסדירה והצליח להפיק משחקניו את היכולת שלה ציפו מהם מתחילת העונה. היום היה זה אנטוני פישר שקלע שבע שלשות וסיים את המשחק עם 23 נקודות, שהיה השחקן הבולט בניצחון החוץ השני של מכבי בסדרה. כפי שפורסם ב"כלבו – חיפה והצפון", במכבי הוחלט עוד לפני המשחק כי סאואנה יאמן את הקבוצה גם בעונה הבאה.

 

 

 

מכבי ממתינה כעת למנצחת בסדרת חצי הגמר השני בין מכבי קרית מוצקין להפועל גליל עליון. היום הפתיעה גליל עליון עם ניצחון חוץ בתוצאה 69:77 ועלתה ליתרון של 1:2 בסדרה.

בתום המשחק אמר סאואנה: "היום זה לא היה המשחק הכי גדול שלנו. פישר שמר אותנו במשחק עם יום קליעה טוב מאוד ועם הגנה טובה שלו ושל שאר השחקנים. אנחנו שמחים להעפיל לגמר, וכל הפוקוס שלנו הוא לקראת הסדרה הבאה. אני מודה לקהל שלנו שנתן היום תצוגת עידוד ודחף אותנו לניצחון".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר