דניאל סאואנה. בליגת העל או בלאומית? (צילום: דף הפייסבוק של מכבי חיפה)
דניאל סאואנה. בליגת העל או בלאומית? (צילום: דף הפייסבוק של מכבי חיפה)

סאואנה יעמוד על הקווים במכבי גם בעונה הבאה

המאמן הוונצואלי של מכבי חיפה ועוזרו בני כץ ימשיכו בתפקידם בלי קשר לליגה שבה תשחק הקבוצה. היום תשחק מכבי מול מכבי רעננה במשחק השלישי בסדרת חצי הגמר

פורסם בתאריך: 3.5.19 08:12

דניאל סאואנה ימשיך לאמן את מכבי חיפה גם בעונה הבאה בלי קשר לליגה שבה תשחק הקבוצה. ההחלטה להמשיך עונה נוספת עם סאואנה, וככל הנראה גם עם עוזרו בני כץ, התקבלה לאחר הניצחון במשחק השני בסדרת חצי גמר הפלייאוף של הליגה הלאומית מול מכבי רעננה (80:96) שהעלה את הקבוצה ליתרון של 0:2 בסדרה. המשחק השלישי בסדרת הטוב מחמישה משחקים ייערך היום (שישי) בשעה 14:00 ברעננה.

כזכור, סאואנה, לשעבר עוזר מאמן נבחרת ונצואלה, החליף את ברק פלג שפוטר מחזור אחד לפני תום העונה הסדירה כשהקבוצה היתה במצב קשה מאוד. במשחקו הראשון הוא ניצח את מכבי הוד השרון והבטיח למכבי את יתרון הביתיות בסדרת רבע גמר הפלייאוף מול הפועל עפולה, שבה ניצחה הקבוצה 1:2. כעת חסר למכבי ניצחון אחד בשלושת המשחקים הנותרים בסדרה מול רעננה כדי לעלות לגמר הפלייאוף מול מכבי קרית מוצקין או הפועל גליל עליון (1:1 בסדרה), שיקבע את זהות העולה לליגת העל.

יצוין כי עם מינויו של כץ, שמאמן גם במחלקת הנוער של מכבי, חל שיפור במערכת היחסים בין הבעלים של הקבוצה הבוגרת ג’ף רוזן ליו”ר מחלקת הנוער אילן בק, והצדדים דנים כעת בשאלה אלו שחקנים מקבוצת הנוער יעברו בעונה הבאה לבוגרים.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר