ברק פלג. "דניאל סאואנה הוא עשה הכל כדי להחליף אותי" (צילום: צלמוס)
ברק פלג. "דניאל סאואנה הוא עשה הכל כדי להחליף אותי" (צילום: צלמוס)

“אף מאמן ישראלי לא היה עושה את מה שסאואנה עשה לי”

שבוע לאחר שמכבי חיפה עמדה במטרה שהציבה לעצמה בתחילת העונה וחזרה לליגת העל, ברק פלג, שפוטר מחזור אחד לסיום העונה הסדירה, יורה: "מכבי היא עסק שכולו צביעות. לא שמעתי מהבעלים במשך חודשים ארוכים, וביום שישי אחד לפני חודשיים קיבלתי טלפון מאחד מאנשי מכבי בארץ שאמר לי שאני מפוטר"

פורסם בתאריך: 30.5.19 12:06

שבוע חלף מאז הניצחון של מכבי חיפה על הפועל גליל עליון בסדרת גמר הפלייאוף של הליגה הלאומית שהעלה אותה לליגת העל אחרי שנה אחת של היעדרות. מי שצפה במשחק בטלוויזיה בביתו הוא המאמן לשעבר ברק פלג, שפוטר לפני חודשיים, מחזור אחד לסיומה של העונה הסדירה, ואת מקומו תפס דניאל סאואנה. לפלג יש בטן מלאה על הבעלים ג'ף רוזן ועל סאואנה, והוא משוכנע שגם הוא היה יכול להחזיר את מכבי לליגה הבכירה.

“אף מאמן ישראלי לא היה עושה את מה שסאואנה עשה לי”, אמר השבוע פלג ל”כלבו – חיפה והצפון”, “הוא הגיע מראש כדי להחליף אותי ולא להיות עוזר מאמן. הוא עשה הכל כדי להחליף אותי, וכמה שיותר מהר. אני מאושר בשביל חברי ההנהלה בישראל ובשביל השחקנים. אני זה שבניתי את הסגל, וכשאנשים בארצות הברית לא רצו את השחקנים שבחרתי התעקשתי לא לשחרר אותם כי ידעתי שהם ראויים לליגת העל. אני לא מאוכזב כי מכבי היא עסק שכולו צביעות. לא שמעתי מהבעלים במשך חודשים ארוכים, וביום שישי אחד לפני חודשיים קיבלתי טלפון מאחד מאנשי מכבי בארץ שאמר לי שאני מפוטר. בכך הכל הסתיים”.

פלג ועוזרו תומר שטיינהאור ממשיכים לקבל את שכרם ויקבלו גם את מענק העלייה כמובטח בחוזיהם.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר