אמיר הברפלד. מהיציע באיצטדיון ליציע בהיכל? (צילום: צלמוס)
אמיר הברפלד. מהיציע באיצטדיון ליציע בהיכל? (צילום: צלמוס)

הברפלד, ביליה ונקש עשויים להצטרף להנהלת הפועל בכדורסל

לאחר פיצוץ המשא ומתן בין אמיר הברפלד, נסים ביליה וצחי נקש לבעלים של הפועל חיפה יואב כץ, הוצע לשלושה להצטרף להנהלת מועדון הכדורסל של הפועל ולסייע לקבוצה לעלות לליגת העל

פורסם בתאריך: 7.7.19 09:56

קבוצת אנשי העסקים בראשותם של אמיר הברפלד, נסים ביליה וצחי נקש, שעזבה בזעם את מועדון הכדורגל הפועל חיפה לאחר פיצוץ המשא ומתן עם יואב כץ, עשויה להצטרף למועדון הכדורסל של הפועל.

ל”כלבו – חיפה והצפון” נודע כי איש העסקים ראובן אלקס, שהצטרף לאחרונה להנהלת מועדון הכדורסל, הציע לשלושה לחבור אליו ואל עמותת לב אדום, ולסייע לקבוצה הבוגרת בליגה הלאומית ולמחלקת הנוער.

כזכור, הברפלד, ביליה ונקש ניהלו משא ומתן עם כץ על קבלת מחלקת הנוער לניהולם המלא ועל חלק מניהול הקבוצה הבוגרת תמורת 2.5 מיליון שקל, אך המשא ומתן פוצץ. אלקס, שהצטרף לפני כחודש להנהלת קבוצת הכדורסל, יעסוק גם בתחום הניהול ביחד עם העמותה וגם בתחום המקצועי ביחד עם אלון אופיר.

 

 

בעונה הקרובה יעלו שתי קבוצות מהליגה הלאומית לליגת העל, ובהפועל מעוניינים להעמיד קבוצה שתיאבק על אחד שני הכרטיסים לליגה הבכירה. אם הברפלד, ביליה ונקש יצטרפו למועדון, הם יסייעו בהחתמת שחקן שאמור להיות רכש שובר שוויון בדרך לליגת העל.

בעניין אחר, היריבה העירונית מכבי חיפה חתמה השבוע מול חברת אתו”ס על הסכם שימוש בהיכל הספורט ברוממה. נראה שהאיום להעביר את משרדי הקבוצה לטירת כרמל עשה את שלו, ובקבוצה מספרים שהם קיבלו תנאי שימוש טובים יותר בהיכל.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר