בית הפועל. אולי בכל זאת? (צילום: יצחק גולדשטיין)
בית הפועל. אולי בכל זאת? (צילום: יצחק גולדשטיין)

תפנית בעלילה: נבחנת האפשרות לשפץ את בית הפועל

בכירים בהסתדרות הכללית ובמרכז הפועל מפעילים לחץ כבד על יו”ר ההסתדרות במרחב חיפה משה מזרחי לבטל את ההחלטה לסגור את בית הפועל

פורסם בתאריך: 22.7.19 07:22

הפרסום לפני שבועיים ב”כלבו – חיפה והצפון” על סגירתו של בית הפועל ברחוב ציפורה זייד בהדר אחרי יותר מ־60 שנות פעילות עורר כעס רב בהסתדרות הכללית ובמרכז הפועל, וגורמים בכירים בשני הארגונים מפעילים לחץ כבד על יו”ר ההסתדרות במרחב חיפה משה מזרחי לבטל את ההחלטה לסגור את המקום.

כפי שפורסם כאן, ההסתדרות במרחב חיפה, שהיא בעלת הבניין שבו שוכן בית הפועל, מתכוונת להפוך אותו לבניין משרדים להשכרה. “בית הפועל הוא מבנה ישן, והתנאים בו לא אפשרו את המשך הפעילות הנוכחית”, נמסר בשבוע שעבר מההסתדרות במרחב, אך בימים האחרונים חלה תפנית בעלילה, וגורמים בהסתדרות הכללית ובמרכז הפועל מנסים לגרום למזרחי לבטל את החלטתו.

 

 

רבים מספורטאי העבר של הפועל חיפה, שהתאמנו והתחרו במתקן המיושן והמוזנח, מצדיקים את ההחלטה לסגור אותו, אך מנגד עומדים עסקנים מההסתדרות וממרכז הפועל על כך שיש לשפץ את המקום ולהעניק לו חיים חדשים.

לפני כשנתיים ערכה מכללת ויצו תחרות שבה התבקשו הסטודנטים לעצב מחדש את המבנה. בתחרות הוכרז זוכה, וההסתדרות הכללית אמורה היתה לממן את השיפוץ, אך העניין התמסמס. כעת מעוניינים שם לבחון מחדש את האפשרות להוציא אל הפועל את התוכנית הזוכה ולהחזיר את המבנה לפעילות.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר