נסים ביליה (מימין) ואמיר הברפלד. על הראש של יואב כץ
נסים ביליה (מימין) ואמיר הברפלד. על הראש של יואב כץ

חוצה את הכביש: ביליה ישמש ספונסר של מ.ס רובי

ארבעה חודשים לאחר פיצוץ המשא ומתן בין הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ לקבוצת אנשי העסקים שביקשו להיות שותפים לניהולו של המועדון, חצה אחד מאנשי העסקים - הקבלן נסים ביליה - את הכביש וישמש ספונסר של מ.ס רובי שפירא חיפה

פורסם בתאריך: 5.9.19 19:43

הקבלן ואיש העסקים נסים ביליה ישמש ספונסר של מ.ס רובי שפירא חיפה. ארבעה חודשים לאחר פיצוץ המשא ומתן בין הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ לבין קבוצת אנשי העסקים שביקשו להיות שותפים לניהולו של המועדון ושביליה נמנה עמה, חצה ביליה את הכביש וישמש ספונסר של מ.ס רובי – מועדון האוהדים שמדיר שינה מעיניו של כץ.

ביליה היה חבר בקבוצת אנשי העסקים ביחד עם אמיר הברפלד וצחי נקש, שסייעו רבות להפועל ובעיקר למחלקת הנוער שלה. במסגרת ההסכם עם מ.ס רובי יעביר ביליה 80,000 שקל למחלקת הנוער של מועדון האוהדים ויעזור ככול שיידרש גם לקבוצה הבוגרת שמשחקת בליגה א'.

 

 

ביליה מסר ל"כלבו – חיפה והצפון": "אין עניין של מעבר מהפועל למ.ס רובי. כל ילד חיפאי שמשחק עם חולצה אדומה ראוי לסיוע, ולכן נעניתי לבקשה של אנשי מ.ס רובי לסייע להם. אעזור כפי שאני עוזר גם לילדים של מועדון הכדורסל של הפועל חיפה".

בתוך כך, מאמן השוערים של מכבי חיפה גיורא אנטמן שמשמש גם כמנכ”ל חברת GPS INTENSITY אשר משווקת מכשירי GPS שאותם נושאים שחקני כדורגל על גופם בזמן משחקים, העניק מכשירי GPS מתקדמים לשחקני מ.ס רובי כחלק מהיותה של החברה ספונסרית של הקבוצה.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    חחחח מזל שלא נכנס להפועל האמיתית , היה נוטש אותנו … הוא לא רציני!

  2. פאר

    ביליה בוגד בהפועל, גם בעסקים הוא כך. פשע לקנות ממנו דירה!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר