רון פלדהיים. "אני ממשיך לעשות את אותם דברים שעשיתי, רק שאני לא נוכח פיזית במשחקים” (צילום: דוברות הפועל חיה)
רון פלדהיים. "אני ממשיך לעשות את אותם דברים שעשיתי, רק שאני לא נוכח פיזית במשחקים” (צילום: דוברות הפועל חיה)

בגלל מחלוקת עם רוסמן, פלדהיים מחרים את המשחקים

מנכ”ל הפועל חיפה רון פלדהיים לא מגיע למשחקי הקבוצה לאחר שהיו”ר יובל רוסמן הפך החלטת הנהלה ולפיה לא יתאפשר לאוהדי הקבוצה האורחת להגיע למשחקים מול הפועל רמת גן

פורסם בתאריך: 8.2.20 17:48

רון פלדהיים, המשמש מנכ”ל משותף של הפועל חיפה בכדורסל ביחד עם מיקי שוגר, מחרים במשך כחודש את משחקי הקבוצה בשל מחלוקת עם יו”ר עמותת לב אדום יובל רוסמן.

בסביבתו של פלדהיים טוענים כי המחלוקת פרצה לאחר שרוסמן שינה החלטה של הנהלת העמותה שקבעה כי למשחקים מול הפועל רמת גן, שבהם נרשמו בעבר תקריות אלימות קשות, לא יגיעו אוהדי הקבוצה האורחת. פלדהיים תיאם את העניין מול אנשי הפועל רמת גן ועמד בפני לחץ כבד של אוהדי הקבוצה, אך אז פנתה קבוצת אוהדים לרוסמן, שהפך את ההחלטה לאחר שקיבל מהם התחייבות לא ליזום פרובוקציה ולא להיגרר לפרובוקציה. פלדהיים נפגע מהצעד של רוסמן וחש שהדבר נעשה מאחורי גבו, ובתגובה החליט לא להגיע למשחקיה של הפועל. אגב, המשחק עבר בצורה ספורטיבית, והפועל ניצחה בו 88:99.

 

 

פלדהיים מסר בתגובה: “אין לי שום עימות עם רוסמן, הוא היו”ר והוא קובע. אני ממשיך לעשות את אותם דברים שעשיתי, רק שאני לא נוכח פיזית במשחקים”.

רוסמן: “הפועל היא קבוצה של אוהדים. לאחר שמינהלת הליגה הודיעה לנו שיש שידור בטלוויזיה ושאוהדי הפועל הם חלק מהצבע במשחק, קיבלתי התחייבות מאוהדים לשמור על הספורטיביות, וכך היה. אני מקווה שפלדהיים יחזור בקרוב למשחקים”.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר