תחרות שחייה. בריאות חשובה יותר מספורט (צילום: איגוד השחייה הישראלי)
תחרות שחייה. בריאות חשובה יותר מספורט (צילום: איגוד השחייה הישראלי)

התפשטות הקורונה: תחרות גביע חיפה בשחייה בסכנת ביטול

אגודת מכבי חיפה צפויה להחליט בימים הקרובים על ביטולה של תחרות גביע חיפה בשחייה, שאמורה לחגוג את שנתה ה־30. וגם: יואב כץ וג’ף רוזן לא יגיעו לארץ בשלב זה

פורסם בתאריך: 14.3.20 09:49

תחרות גביע חיפה בשחייה, שמאורגנת על ידי אגודת מכבי חיפה ושאמורה לחגוג את שנתה ה־30, נמצאת בסכנת ביטול בעקבות מגיפת הקורונה. התחרות הבין לאומית אמורה להיערך בתחילת חודש מאי, ובעוד כשלושה שבועות אמורים המארגנים לשלוח הזמנות לשחיינים מחו”ל. בשבוע הבא תקיים האגודה ישיבה, שבה צפויה להתקבל החלטה על ביטולה של התחרות.

בתוך כך, מנכ”ל האגודה רועי שווץ הורה על איסור יציאה של ספורטאים, כולל בכירים, לתחרויות ולמחנות אימונים בחו”ל. במקביל נאסר על הגעתם של ספורטאים מחו”ל לתחרויות ולמחנות אימונים בחיפה.

 

 

המגיפה והוראות הבידוד ימנעו מהבעלים של הפועל חיפה יואב כץ ומהבעלים של מכבי חיפה בכדורסל ג’ף רוזן להגיע לישראל. כץ מקפיד להגיע מוושינגטון לקראת אמצע משחקי הפלייאוף, ורוזן שמתגורר במיאמי נוהג לבוא לארץ לקראת סיום משחקי הסיבוב השלישי ולהישאר בחיפה עד לסיום דרכה של מכבי בפלייאוף.

המנג’ר הספרדי של מחלקת הנוער של מכבי חיפה לואיס ויסנטה מתיאו השלים השבוע 14 יום בבידוד, כמו גם שחקני קבוצות ילדים ב’ וילדים ג’ שחזרו מטורניר בספרד.

טרנט סיינסבורי וניקיטה רוקאביצה, שאמורים היו להצטרף לנבחרת אוסטרליה לקראת משחקים מול כוויית ונפאל במוקדמות הגביע העולמי לא ייצאו למולדתם לאחר שפיפ”א דחתה את המשחקים לקיץ.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר