האיצטדיון העירוני. מקווים להכנסות משטחי המסחר (צילום: צבי רוגר)
האיצטדיון העירוני. מקווים להכנסות משטחי המסחר (צילום: צבי רוגר)

קיצוץ דרסטי בתקציב חברת האיצטדיון: "מכת מוות"

ביום שלישי אמורה מועצת העיר לאשר את תקציב עיריית חיפה לשנת 2020, שעליו אמרה ראש העיר עינת קליש רותם כי "איננו יכולים לעמוד מאחוריו באופן מלא". בהצעה תוקצבה חברת האיצטדיון העירוני בשני מיליון שקל בלבד לעומת השנה שעברה שבה היא תוקצבה ב-7.5 מיליון שקל - ירידה חדה של 5.5 מיליון שקל

פורסם בתאריך: 29.3.20 10:06

"מכת מוות" – כך מגדירים גורמים בעיריית חיפה את הקיצוץ הענק בתקציבה של חברת האיצטדיון העירוני, שאותו אמורה מועצת העיר לאשר ביום שלישי במסגרת ההצבעה על אישור תקציב העירייה לשנת 2020.

מהצעת התקציב, שכזכור ראש העיר עינת קליש רותם אמרה עליו כי "איננו יכולים לעמוד מאחוריו באופן מלא", חברת האיצטדיון תתוקצב בשני מיליון שקל בלבד לעומת השנה שעברה שבה היא תוקצבה ב-7.5 מיליון שקל – ירידה חדה של 5.5 מיליון שקל.

 

 

סגן ראש העיר דוד עציוני, המשמש יו"ר החברה הכלכלית שחברת האיצטדיון היא חברה בת שלה, אמר ל"כלבו – חיפה והקריות": "אני מאמין שלאחר כניסתו של איתמר צ'יזיק לתפקיד יו"ר דירקטוריון חברת האיצטדיון יהיו לחברה הכנסות גדולות מהמתחם המסחרי הגדול שבתחומיו. לאחר שש שנים שבהן שטחי המסחר לא הכניסו כספים, אני מאמין שנצליח לייצר הכנסות רבות מהשטחים הללו".

לדבריו של עציוני, "אם לא יהיה הכנסות מהמסחר, העירייה תמשיך לממן את האיצטדיון כמו בכל שנה מתב"ר (תקציב בלתי רגיל; י"ג).

מאז הפסקתה של ליגת העל עומד האיצטדיון בשיממונו, אך העבודות הנדרשות להמשך תחזוקתו וההוצאות השוטפות נאמדות ב-350,000 שקל בחודש. כמו כן, בשל המגבלות האוסרות התקהלויות בוטלו כל האירועים שאמורים היו להתקיים באולמות הכנסים במתחם.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר