עיריית חיפה (צילום: ירון צור לביא)
עיריית חיפה (צילום: ירון צור לביא)

חברי מועצת העיר יצביעו על תקציב העירייה באימייל

תקציב עיריית חיפה לשנת 2020, שעליו אמרה ראש העיר עינת קליש רותם כי הוא "לא מגובש דיו", "עם פרטים דלים" ו"שמאחוריו איננו יכולים לעמוד באופן מלא", צפוי להיות מאושר על ידי חברי מועצת העיר בהצבעה באמצעות הדואר האלקטרוני שתתבצע ב-31 במרץ

פורסם בתאריך: 20.3.20 13:57

מועצת העיר שאמורה להצביע על אישור תקציב 2020 של עיריית חיפה לא תתכנס וחבריה יצביעו באמצעות הדואר האלקטרוני – כך הודיעה מזכירת העיר ברכה סלע לחברי המועצה לאחר שאתמול (חמישי) אישרה ועדת הכספים העירונית את התקציב, אשר כפי שפורסם ב"כלבו – חיפה והקריות", ראש העיר עינת קליש רותם אמרה עליו כי הוא "לא מגובש דיו", "עם פרטים דלים" ו"שמאחוריו איננו יכולים לעמוד באופן מלא".

ההצבעה תתקיים ביום שלישי, 31 במרץ, בשעה 17:00 ב"ישיבת מועצה מיוחדת לאישור התקציב". בהודעתה לחברי מועצת העיר כתבה סלע כי "בעטיו של מצב החירום שבו אנו שוהים, אין לקיים בימים אלו ועדות וישיבות של מועצת העיר בדרך של התכנסות המוזמנים כולם באולם המועצה ו/או בכל מקום כינוס אחר. מאידך גיסא, חובה על מועצת העיר להמשיך, במידת האפשר, בתפקודה התקין לשם קבלת ההחלטות הנדרשות על פי דין ו/או קבלת החלטות אד הוק המתחייבות בשל מצב החירום ו/או לשם שמירת שגרת הפעילות והעשייה בעיר. מכיוון שאין כל אפשרות לכנס את המועצה ונדרשת קבלת החלטה הדרושה על פי כל דין, מוסמכת המועצה לקבל את החלטותיה בהיעדר כינוס ולקבל את עמדת חברי המועצה להצעת החלטה בעל פה או בכתב".

 

 

בהודעה פירטה סלע כיצד יתבצע הליך ההצבעה: "אישור הצעת התקציב יבוצע באמצעות הדוא״ל. נוסף על כך תקוים שיחת ועידה, כאשר במעמד השיחה עם חבר/חברי המועצה ינכחו באופן קבוע ראש העיר עינת קליש רותם, היועצת המשפטית לעירייה עו"ד ימית קליין, יו"ר ועדת כספים דוד עציוני, מ"מ הגזבר רוני בן חיים, מנהל אגף תקציבים שמוליק מרמלשטיין, מזכירת העיר ברכה סלע ומזכירת המועצה דיאנה רוי".

סלע הודיעה לחברי המועצה כי ב-29 במרץ ייערכו שיחות טלפוניות מקדימות "על מנת שתקבלו תגובות והבהרות לשאלותיכם מבעוד מועד". את השאלות ואת הבקשות להבהרות התבקשו חברי המועצה להעביר במייל 25 במרץ, ו"זאת על מנת שסבבים אלו יתנהלו באופן ענייני ויעיל ויתנו מענה מלא ככל הניתן לכל נושא או עניין שיועלה על ידכם”.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. בושה לעיר

    חבורת האימפוטנטים במועצת העיר, בהובלתם של העבריינית המורשעת והסקיפר שלא יכול לעשות צעד אחד בלי מצפן, יצביעו על תקציב מביש שלא שווה את הנייר שעליו הוא נכתב.
    נעמה לזימי, סיגל ציוני, צבי ברבי, דוד עציוני, לזר קפלון, גרי קורן, יואב רמתי, שרית גולן שטיינברג, תמי ברק ושאר אנשי חבורת הזבל – לא נסלח ולא נשכח. מנוולים חסרי עמוד שדרה.

  2. קרטנועית 2018

    מענין כמה עמודים יקבל כל אחד מהמאשרים? איזה סעיפים לא יצוצו אצל המצביעים? , אבל היי לפחות אני חי(לא)פה ,

  3. חסן שוקרי

    עוד אופציה -ראש העיר וממלא מקומה הבטיחו לנו מנהלת 2030 ( למה בכלל צריך אם המורים בחל"ת- לא עדיף להזרים כספים למען זה) , אבל בפועל היא הולכת ותופחת / ונעשית שמנה, והמשמעות עבור תושבי חיפה?
    עוד בזבוז משווע ( תלוי בעיני המתבונן)של כספי המיסים שאנחנו משלמים.
    לסגור לאלתר את מנהלת 2030!

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כול הכבוד למגיב מס'3 שרשם את כול חברי הקואוליציה שאשמים במצב העיר.
    כונו מתגעגעים ליונה יהב ואמרתי לבחורים שזה מה שיקרה מכרו לציבור שקרים בניגוד לתושבי תל אביב שהבינו שהמתמודדים החדשים מוכרים לוקשים

  5. איציק אברג'יל

    העבריינית המורשעת לא עוצרת. מכיר כמה אוחצ'ות בנווה תרצה שמחכות לחגוג עליה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר