דורון אוסידון. אורן שטרלינג המרה את פיו וספג השפלה (צילום: צלמוס)
דורון אוסידון. אורן שטרלינג המרה את פיו וספג השפלה (צילום: צלמוס)

דורון אוסידון מנע מאורן שטרלינג להשתתף במסיבת העיתונאים

בשבוע שעבר פיטר האיש החזק בהפועל דורון אוסידון את הגנן במתחם קרית חיים, אך המנכ"ל אורן שטרלינג החזיר אותו לעבודה, והעימות הסתיים רק בהתערבות המשטרה. ביום ראשון הגיעה הנקמה

פורסם בתאריך: 1.8.17 10:02

לאחר שנדמה היה שהיחסים העכורים בין דורון אוסידון, סגנו של הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ, למנכ"ל המועדון אורן שטרלינג חוזרים לתקינות, השבוע התפתח שוב עימות חריף בין השניים. אוסידון סיים את עבודתו של הגנן במתחם האימונים בקרית חיים, אבל שטרלינג, שלפי גורמים במועדון מתקשה לקבל את מרותו של אוסידון, הודיע לגנן כי פיטוריו אינם בתוקף וכי עליו לחזור לעבודתו. כשהגיע הגנן לקרית חיים אסר עליו אוסידון להיכנס למתחם, וכשהוויכוח בין השניים עלה לטונים גבוהים הזמין אוסידון ניידת משטרה למקום, ורק אז עזב הגנן את המתחם.

העימות בין אוסידון לשטרלינג החריף ביום ראשון כשהפועל קיימה את מסיבת העיתונאים לרגל פתיחת העונה. שטרלינג אמור היה לשבת על הבמה לצדם של המאמן ניר קלינגר והשחקנים חנן ממן ועדן בן בסט, אך כשהדבר נודע לאוסידון הוא פנה לכץ וביקש ששטרלינג לא יישב על הבמה. כץ נעתר לבקשה והודיע לשטרלינג באמצעות גורם בהפועל כי נאסר עליו להשתתף במסיבת העיתונאים.

גורמים במועדון טוענים כי מערכת היחסים העכורה בין השניים הגיעה לכדי נתק מוחלט שפוגע בקבוצה וכי אוסידון צפוי לדרוש מכץ לפטר את שטרלינג. אלא שעל סמך מקרי עבר נראה כי כץ לא ימהר לקבל החלטה בעניין.

תגובת הפועל תפורסם לכשתתקבל.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר