קאיו סזאר אלכס דוס סנטוס. בסביבתו של המאמן טוענים שהוא סובל מעודף משקל (צילום: צלמוס)
קאיו סזאר אלכס דוס סנטוס. בסביבתו של המאמן טוענים שהוא סובל מעודף משקל (צילום: צלמוס)

במכבי תוהים: למה קאיו לא פותח בהרכב?

גורמים במועדון טוענים כי גיא לוזון מתעלם מההוראות שהשאיר טוני מוניוס, ובמקום שלקשר הברזילאי קאיו סזאר אלכס דוס סנטוס יהיה תפקיד מפתח בקבוצה הוא מתייבש על הספסל

פורסם בתאריך: 27.9.17 15:44

למרות שיחות ארוכות בין טוני מוניוס, שהיה אמור היה לשמש כמנהל המקצועי של מכבי, למאמן גיא לוזון, שבהן ניסה מוניוס לשכנע את לוזון לתת לקאיו סזאר אלכס דוס סנטוס את המפתחות להוביל את הקבוצה, ולפני המשחק מול מכבי תל אביב אף הפנה אל המאמן גורמים בכירים במועדון כדי שינסו לשכנעו להעלות את הקשר הברזילאי בהרכב, בחר לוזון להשאיר את קאיו על הספסל.

במכבי סיפרו השבוע כי קאיו הובא לקבוצה על ידי מוניוס שייעד לו את תפקיד מפתח, וכי במסגרת המגעים בין הספרדי ליעקב שחר, עוד לפני החלטתו לא להגיע לישראל, הוא הציג לנשיא את מסמך האני מאמין שלו ובו הופיע קאיו כשחקן הרכב בטוח שתהיה לו משמעות רבה בקבוצה. במכבי הוסיפו שקאיו היה אמור להיות שחקן שובר השוויון של מוניוס אך הוא לא מקבל קרדיט מלוזון. עוד אומרים במכבי כי על אף הצהרותיו של שחר שהקבוצה תתנהל לפי ההוראות שהשאיר מוניוס, המאמן מתעלם מהן כמעט לחלוטין.

מנגד, בסביבתו של לוזון אומרים שקאיו לא מצדיק באימונים את מקומו בהרכב הפותח וכי הוא הגיע למכבי בקיץ עם עודף משקל ועדיין לא הצליח לרזות.

נראה כי השינויים התכופים בהרכב עשויים להיות אחד מהגורמים המרכזיים לכך שלוזון יסיים את תפקידו במכבי מוקדם מהצפוי. עוד לפני שריקת הפתיחה ספג המאמן ביקורות מכל עבר על כך שבחר להוציא את גילי ורמוט מההרכב, והמשחק המפוזר של מכבי, שהתקשתה להחזיק בכדור גם ביתרון של שחקן, הוכיחו שהביקורות היו מוצדקות. שחקנים בקבוצה טוענים כי הם חשים חוסר ביטחון וכי גם אחרי ניצחונות הם כלל לא בטוחים שיעלו בהרכב במשחק הבא.

בינתיים מצפים במכבי שרמי גרשון יהיה כשיר למשחק הבית ביום ראשון מול מ.ס אשדוד. גרשון אמנם מיועד לשמש כבלם לצדו של אליסון דוס סנטוס, אבל בשל הכרטיס האדום שספג עומרי בן הרוש הוא עשוי לשחק כמגן שמאלי.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר