תאמבי סגס. רשאי לנהל משא ומתן מינואר (צילום: שרון בוקוב)
תאמבי סגס. רשאי לנהל משא ומתן מינואר (צילום: שרון בוקוב)

מכבי והפועל מתעניינות בתאמבי סגס מבני סכנין

קשר בני סכנין יסיים את חוזהו בסוף העונה, ושתי הקבוצות החיפאיות כבר שמו עליו עין. וגם: רפי אוסמו לא יועמד לדין על הרחקתו בדרבי

פורסם בתאריך: 10.12.17 15:13

עוד לא הסתיים אפילו סיבוב אחד בליגת העל, אבל כבר החלו שמועות על שחקנים שמועמדים להצטרף בעונה הבאה לשתי הקבוצות החיפאיות. אחד מהם הוא הוא קשר בני סכנין תאמבי סגס, ששתי הקבוצות החיפאיות שמו עליו עין.

סגס בן ה־23 מהכפר הצ’רקסי כפר קמא שבגליל התחתון, יסיים בתום העונה חוזה של שלוש שנים בסכנין, ושני גורמים מעניקים למכבי חיפה מקדמה על פני הפועל חיפה במרוץ אחריו: הראשון שבהם הוא מערכת היחסים הטובה בין מכבי לסכנין, והשני הוא שסוכנו דודו דהן חזר לשתף פעולה עם מכבי.

מאמן הפועל ניר קלינגר מעוניין מאוד בסגס, וגם גורמים במכבי עקבו אחריו והמליצו לנשיא המועדון יעקב שחר לצרפו לקבוצה. הכיוון שהשחקן מסיים חוזה הוא רשאי לנהל מחודש ינואר משא ומתן עם קבוצות אחרות.

 

 

מנהל הקבוצה של מכבי רפי אוסמו אמנם הורחק בדרבי על ידי השופט מנשה משיח, אבל לא יועמד בפני ועדת המשמעת של ההתאחדות לכדורגל. לאחר פסילת השער החוקי של ניקיטה רוקביצה קיבל משיח איתות מהקוון שאוסמו קילל אותו, הפסיק את המשחק והרחיק את אוסמו שלא הבין על מה ההרחקה.

בתום המשחק הסביר אוסמו למשיח כי הוא רק צעק שלא היה נבדל במהלך ושמי שקיללו את צוות השיפוט היו אוהדים שיושבים מאחורי ספסל הקבוצה. משיח קיבל את ההסבר וציין בדוח השיפוט כי אוסמו הורחק בטעות, ולכן הוא לא יעמוד לדין.

 

רפי אוסמו. לא יועמד לדין (צילום: ג’ו לוצ’יאנו)

רפי אוסמו. לא יועמד לדין (צילום: ג’ו לוצ’יאנו)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר