רוב מאס ואיתי מרדכי. לא כך הם ציפו לסיים את משחק הבכורה (צילום: צלמוס)
רוב מאס ואיתי מרדכי. לא כך הם ציפו לסיים את משחק הבכורה (צילום: צלמוס)

על הכוונת: מגן שמאלי מניגריה וקשר אחורי מדרום אמריקה

ההפסד לבני יהודה בתוצאה 2:0 בבכורה של רוב מאס ואיתי מרדכי הרחיק את מכבי חיפה מהמקום המוביל לפלייאוף העליון. המנהל הטכני מו אלאך שלח את הסקאוט גוסטבו בוקולי לעקוב אחרי שחקנים

פורסם בתאריך: 16.12.17 22:27

ההפסד הערב (שבת) לבני יהודה בתוצאה 2:0 בבכורה של רוב מאס ואיתי מרדכי הרחיק את מכבי מהמקום השישי המוביל לפלייאוף העליון, ונראה שהמועדון ויתר על עונה נוספת ומתחיל בהכנות לעונה הבאה. המנהל הטכני מו אלאך כבר מתכונן לחלון ההעברות של חודש ינואר, ולצורך כך הוא שלח את הסקאוט גוסטבו בוקולי לניגריה, שם הוא שהה במשך חמישה ימים ועקב אחרי מגן שמאלי שאמור להגיע לארץ בימים הקרובים. השבוע אמור בוקולי לצאת לדרום אמריקה כדי לעקוב אחרי קשר אחורי.

 

 

עמדת המגן השמאלי ועמדת הקשר האחורי הן שתי העמדות שבהן חייבת מכבי – כך לדעתו של אלאך – שדרוג מיידי, וזאת לנוכח חולשתו של עומרי בן הרוש בצד שמאל של ההגנה ושל גיאורגי קוסטדינוב, גל אלברמן ונטע לביא בקישור האחורי.

אלאך קיבל אישור לצרף בינואר גם ישראלי בכיר, ומכבי כבר מנהלת משא ומתן עם אלמוג כהן, שאמור להחליט אם לשוב ארצה או להמשיך באינגולשטאדט מהבונדסליגה השנייה, שבה הוא מחזיק בחוזה לשלוש עונות נוספות.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר