הפועל חוגגת. זה יתבטא גם בחשבון הבנק? (צילום: צלמוס)
הפועל חוגגת. זה יתבטא גם בחשבון הבנק? (צילום: צלמוס)

ממן ובן בסט יבקשו מכץ: פרמיות לשחקנים מעבר ל-40 נקודות

לאחר הניצחון על בני יהודה הגיעה הפועל חיפה למאזן של 35 נקודות כאשר בקופה נשארו עוד 60. במועדון מעריכים שהבעלים יסרב לבקשה

פורסם בתאריך: 4.1.18 18:00

השחקנים הישראלים של הפועל חיפה דנו בימים האחרונים על האפשרות לפנות לבעלים יואב כץ ולבקש ממנו לשלם להם פרמיות על צבירת נקודות מעבר ל-40 הנקודות המגיעות להם לפי החוזה שלהם בקבוצה.

כפי שפורסם לראשונה כאן, חוזיהם של שחקני הפועל מעניקים להם פרמיות על 40 נקודות בלבד. ב-14 שנותיו של כץ כבעלים לא הצליחה הפועל להשיג 40 נקודות, אך העונה, לאחר הניצחון בשבת על בני יהודה (0:1), הגיעה הקבוצה למאזן של 35 נקודות כבר לאחר המחזור ה־16. בקצב צבירת הנקודות הזה צפויה הפועל לעבור את רף 40 הנקודות במשחקים הקרובים, וכל נקודה מעל 40 לא מזכה את השחקנים בפרמיות.

 

 

בעקבות השיחות בין השחקנים צפויים הקפטן חנן ממן ועדן בן בסט להיפגש עם כץ בשבוע הבא לאחר שזה ינחת בארץ, ולבקש ממנו פרמיות על עוד עשר נקודות לפחות. יצוין שהפרמיה עבור נקודות מתייחסת רק לשחקנים הישראלים של הפועל ולא לשחקנים הזרים, שלפי חוזיהם מקבלים את שכרם ללא קשר לצבירת הנקודות. השחקנים אינם מרוצים גם ממענקי המיקום וממענק העלייה לפלייאוף העליון המובטחים להם, אך בשלב זה אין בכוונתם לדון עם כץ בנושא זה.

למרות שאיפותיהם של השחקנים, גורמים בקבוצה משוכנעים כי כץ לא ייעתר לבקשתם.

 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר