השלט לזכרו של רובי שפירא. הנפתו הוציאה את יואב כץ משלוותו
השלט לזכרו של רובי שפירא. הנפתו הוציאה את יואב כץ משלוותו

כץ השתולל על מנהל האבטחה: כיצד הוכנס ליציע השלט לזכרו של שפירא?

גורמים בהפועל חיפה מספרים שבסיום משחק ההפסד לבית"ר ירושלים צעק יואב כץ על יונה לסרי על כך שהוא אפשר להכניס ליציע את השלט עם דמותו של הבעלים לשעבר רובי שפירא

פורסם בתאריך: 9.1.18 11:58

מנהל האבטחה והאירועים של הפועל חיפה יונה לסרי, שעושה את עבודתו בהתנדבות כבר יותר מ-20 שנה, שוקל לעזוב את תפקידו לאחר עימות קשה עם הבעלים יואב כץ. גורמים במועדון מספרים שאתמול (שני), בסיום משחק ההפסד לבית"ר ירושלים (2:0), פגש כץ את לסרי סמוך לחדרי ההלבשה באיצטדיון העירוני וצעק עליו על כך שהוא אפשר להכניס ליציע את השלט עם דמותו של הבעלים לשעבר רובי שפירא ושעליו נכתב "הוא רק נתן ולא לקח, לעולם לא נשכח".

כפי שפורסם כאן, כץ התנגד לקיום טקס לזכרו של שפירא בשל עימות עם אלמנתו רחל שפירא. כץ דרש משפירא להתנצל על דברים שאמר עליו העיתונאי אוריאל דסקל בערב התרמה למ.ס רובי אשר נערך בביתה לפני פתיחת העונה, אך היא סירבה, וכץ החליט לא לקיים את הטקס לפני המשחק מול מכבי פתח תקוה. כאשר נודע לו כי אוהדי מ.ס רובי מתכוונים לציין את זכרו של שפירא במהלך המשחק מול בית"ר, הוא נעתר לקיים טקס. ואכן, לפני תחילת המשחק נערך סוג של טקס שבו הקריא הכרוז אריה מידן מילים ספורות על שפירא, אך הרושם היה שהדבר נועד כדי לצאת לידי חובה. בדקה ה-16, לציון 16 שנים למותו של שפירא, נעמד כל הקהל על רגליו ומחא כפיים במשך דקה ארוכה, שבה הקפיד כץ להישאר ישוב במקומו במבט קפוא.

 

 

גורמים בהפועל טוענים כי הנפת השלט על ידי אוהדי הקבוצה והקריאות שהם קראו לעבר השחקנים ("בשביל רובי מלחמה") הוציאו את כץ משלוותו, ובסיום המשחק הוא כילה את זעמו בלסרי שנותר המום. לסרי הסביר לכץ כי לא ניתן למנוע הכנסת שלטים לא פוגעניים ליציעים, אך הדברים לא שכנעו את הבעלים. בהמשך נפגשו השניים שוב, וכץ המשיך בצעקותיו על לסרי.

"אני עדיין נסער ולא מוכן לדבר על מה שהיה", מסר לסרי בתגובה לדברים.

את תגובתו של דובר הפועל נועם רגב לא ניתן היה להשיג והיא תפורסם לכשתתקבל.

עם או בלי קשר, במהלך המשחק נרשמו עימותים בין אוהדי הפועל לאוהדי מ.ס רובי, ושניים מהם נפצעו בצורה קלה אך לא נזקקו לטיפול רפואי.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. Eran

    אם אכן זה נכון שהוא כעס על הכנסת השלט זו אכן בושה ושערוריה. מי הוא שיחליט איזה שלט יכנס ואיזה לא. כל עוד השלט לא פוגעני אין לו זכות לבוא בטענה או בחצי טענה לאף אחד במיוחד שזהו שלט של האיש הגדול רובי שפירא. אנחנו אוהדי הפועל חיפה לעולם לא נשכח את האיש הגדול והצנוע שתמיד האיר פנים לאוהדים ושמע את דעותיהם. שלא שם את האוהדים בצד אלה תמיד חייך אלינו והקשיב לנו. במקום לכעוס על ההפסד הוא כועס על השלט. איזה סדר עדיפויות מקולקל יש לאיש הבזוי הזה לך תסגור חוזים עם שחקנים ותחזק את הקבוצה בשחקנים שיכולים לשנות משחק במקום להתעסק בנקמה בגברת שפירא. אם אכן החדשות נכונות אז הוא לא רק אדם הזוי אלה גם אדם הזוי. בושה וחרפה מר כץ.
    תתחיל.להתעסק בעיקר ולא בטפל

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר