אנג’ל רודריגז. עופר רחימי ביקש להחליף אותו עוד לפני היציאה למסע לארצות הברית (צילום: צלמוס)
אנג’ל רודריגז. עופר רחימי ביקש להחליף אותו עוד לפני היציאה למסע לארצות הברית (צילום: צלמוס)

מכבי תיפרד מרודריגז לאחר המשחק מול הפועל נהריה

לאחר שהוביל את מכבי חיפה אל המקום האחרון עם ארבעה ניצחונות בלבד ב־16 משחקים, אפילו לג’ף רוזן נמאס מהרכז. גם ברנדון באומן עשוי לקבל הודעת שחרור

פורסם בתאריך: 8.2.18 09:56

אחרי שהצעיד את מכבי חיפה אל המקום האחרון עם מאזן של ארבעה ניצחונות מול 12 הפסדים ובעיקר פיזר במקום לרכז, הוחלט במכבי להיפרד מאנג’ל רודריגז. הרכז הפורטוריקני צפוי לקבל את ההודעה על שחרורו לאחר המשחק הביתי מול הפועל נהריה ביום ראשון, כך שהפגרה באה בתזמון טוב למכבי שתוכל למצוא מחליף לרודריגז ולהספיק להכניס אותו לרוטציה לקראת המחצית השנייה של הסיבוב השני.

לדעתם של רבים, ההחלטה התקבלה בשלב מאוחר מדי למרות שהמאמן עופר רחימי ביקש מהבעלים ג’ף רוזן להחליף את הרכז עוד לפני היציאה למסע לארצות הברית.

 

 

רודריגז הוא כנראה לא השחקן האחרון שישוחרר, ובמכבי עשויים לוותר גם על ברנדון באומן. אמנם עדיין אין החלטה סופית בעניינו, אך הצוות האמריקאי של רוזן כבר מחפש לו מחליף. בשל המצב הקשה שאליו נקלעה הקבוצה עשוי רוזן לצרף זר חמישי, למרות שהדבר יעלה לו בהפסד המענק בסך 250,000 שקל שניתן לקבוצות שרושמות ארבעה זרים בלבד.

במכבי מעריכים שאם הקבוצה תפסיד לנהריה יהיו שינויים גם בעמדת המאמן, אך המאמנים שאיתם שוחח רוזן דורשים חוזה לעונה וחצי וכן לבצע שינויים משמעותיים בסגל ולאפשר להם להיות מעורבים בצורה אקטיבית בבחירת השחקנים ובבניית הסגל לעונה הבאה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר