עומר דמארי. רק לא רד בול לייפציג (צילום: צלמוס)
עומר דמארי. רק לא רד בול לייפציג (צילום: צלמוס)

דמארי פועל לקבלת שחרור בחינם מלייפציג

החלוץ עומר דמארי מחזיק בחוזה לעונה נוספת בקבוצה הגרמנית, אך הוא מעוניין לסיים את ההתקשרות איתה לאחר שמו אלאך הבהיר לו שמכבי מעוניינת בו אם לא תצטרך לשלם תמורת כרטיסו

פורסם בתאריך: 1.3.18 19:34

עומר דמארי מנסה להגיע להסדר עם רד בול לייפציג הגרמנית במטרה לקבל את כרטיס השחקן שלו בסוף העונה. דמארי מחזיק בחוזה בלייפציג גם לעונה הבאה, אך הוא מעוניין לסיים את ההתקשרות כדי שיוכל לסכם בקבוצה בארץ.

כפי שפורסם כאן לפני כחודש, המנהל הטכני של מכבי חיפה מו אלאך נפגש עם החלוץ והבהיר לו כי אם הוא ישיג את השחרור מלייפציג תממש מכבי את האופציה שיש לה עליו לעונה הבאה. דמארי לא רוצה להגיע לקיץ כשהוא עדיין תחת חוזה בגרמניה, ולכן הוא פועל כבר כעת כדי לקדם את שחרורו. חוזהו של דמארי בלייפציג נאמד במיליון יורו לעונה והוא ויתר על 30 אחוז כדי להצטרף למכבי, ובינתיים מסרבת הקבוצה הגרמנית לשחררו ללא תמורה ודורשת כחצי מיליון יורו עבור כרטיסו.

 

 

בעניין אחר, במכבי חיפה מעוניינים שגוסטבו בוקולי ימשיך לשמש כמאמן קבוצת הנוער גם בעונה הבאה, ולכן הסיכוי שהוא ימשיך להיכלל בצוות הסקאוטינג של המועדון הוא נמוך מאוד. בוקולי ואמיר סופר הצליחו לייצב את קבוצת הנוער לאחר הקפצתו של איתי מרדכי לתפקיד עוזר המאמן בקבוצה הבוגרת. אחרי פתיחה חלשה של העונה ניצבת קבוצת הנוער במקום הרביעי, במרחק של ארבע נקודות בלבד מהמוליכה מכבי תל אביב, כאשר עד לסיום העונה נותרו עוד עשרה מחזורים. ביום רביעי העפילה הקבוצה לרבע גמר גביע המדינה אחרי ניצחון 3:5 בפנדלים על מכבי פתח תקוה לאחר 4:4 בתום 120 דקות.

בוקולי פתח את העונה כסקאוט, ועם מינויו של אלאך למנהל הספורטיבי הוא ביקש מבוקולי להמשיך בתפקידו. בוקולי טס למשימות מעקב אחרי שחקנים בשליחותו של אלאך, ועם פיטוריו של גיא לוזון והמהפך בצוות המקצועי של הקבוצה הבוגרת וקבוצת הנוער הוא התבקש לסייע לנוער.

בכל מקרה, ההחלטה בעניינו של בוקולי תתקבל רק לאחר שיוחלט על עתידו של פרד רוטן כמאמן הקבוצה הבוגרת.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר