האיצטדיון העירוני. יארח גם את הגמר? (צילום: צבי רוגר)
האיצטדיון העירוני. יארח גם את הגמר? (צילום: צבי רוגר)

מסתמן: אם בית”ר ירושלים תודח בחצי הגמר, משחק הגמר יועתק לחיפה

לאחר הדחתן המוקדמת של מכבי חיפה, הפועל באר שבע ומכבי תל אביב ישוחקו חצאי הגמר בחיפה בערב אחד ולא בשניים כפי שתוכנן בתחילה. אם הפועל חיפה תעלה לגמר היא עשויה לזכות ליתרון ביתיות

פורסם בתאריך: 8.3.18 17:27

בהתאחדות לכדורגל יבחנו מיד לאחר משחקי חצי גמר גביע המדינה את האפשרות להעביר את משחק הגמר מאיצטדיון טדי בירושלים לאיצטדיון העירוני בחיפה.

כפי שפורסם כאן ביום ראשון, בהתאחדות לכדורגל הוחלט לקיים את שני משחקי חצי גמר הגביע בערב אחד באיצטדיון בחיפה ולא בשני ערבים כפי שתוכנן בתחילה. הסיבה להחלטה של ההתאחדות היא הדחתן המוקדמת של מכבי חיפה, הפועל באר שבע ומכבי תל אביב – שלוש מארבע הקבוצות בעלות הקהל הרב ביותר בכדורגל הישראלי – כאשר הקבוצה מושכת הקהל היחידה שנותרה במפעל היא בית”ר ירושלים.

לפיכך יתקיימו שני המשחקים ביום ראשון, 1 באפריל, חול המועד פסח. במשחק הראשון יתמודדו הפועל חיפה והפועל רעננה, ובמשחק המרכזי ישחקו בית”ר ירושלים והפועל קרית שמונה.

 

 

רק לאחר שתתברר זהותן של הקבוצות שיעלו לגמר יוחלט היכן הוא יתקיים. אם בית”ר תודח, הסיכויים שמשחק הגמר יתקיים בטדי הם נמוכים ואז הוא צפוי להיערך בחיפה. אם גם בית”ר ירושלים וגם הפועל חיפה יודחו, ייתכן שהמשחק יתקיים באיצטדיון בנתניה.

בעניין אחר, בימים האחרונים נמשכו המגעים בין עיריית חיפה למארגני הביקור של נבחרת ארגנטינה בישראל, ובין הצדדים הושגה התקדמות על כך שהמשחק יתקיים בחיפה ב־9 ביוני.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר