רון פלדהיים. שנה שלמה לא הספיקה ליואב כץ לשלם לו. לכאורה כמובן (צילום: דוברות הפועל חיפה)
רון פלדהיים. שנה שלמה לא הספיקה ליואב כץ לשלם לו. לכאורה כמובן (צילום: דוברות הפועל חיפה)

גבאי לא לבד: פלדהיים תובע מיליון שקל מהפועל

אחרי מכתב ההתראה לפני תביעה שהגיש המנכ"ל המפוטר, היום הגיש הסמנכ"ל לשעבר רון פלדהיים תביעה נגד הפועל חיפה ויואב כץ. לטענתו, למרות שחלפה כבר שנה מאז שסיכם עם הבעלים על הכספים המגיעים לו, אלה עדיין לא שולמו לו

פורסם בתאריך: 14.3.18 14:29

אמנם הפועל חיפה תפתח ביום ראשון את הפלייאוף העליון לראשונה בעידן יואב כץ, אבל בינתיים עובר על הבעלים שבוע קשה. אתמול (שלישי) חשף "כלבו – חיפה והצפון" את דבר מכתב ההתראה לפני תביעה ששלח המנכ"ל לשעבר אפרים גבאי ובו הוא דורש פיצויי פיטורים בסך של שני מיליון שקל, והיום (רביעי) הגיש הסמנכ"ל לשעבר רון פלדהיים תביעה נגד הפועל וכץ בסך של מיליון שקל.

 

 

 

לטענתו של פלדהיים מגיעים לו כספים על חמש שנות עבודה במועדון. בניגוד לגבאי, שלא הגיע עם כץ לסיכום על משך התקופה שבגינה מגיעים לו פיצויים, פלדהיים הגיע להבנות עם כץ כבר לפני כשנה על הכספים המגיעים לו, אך לטענתו הוא לא קיבל אותם למרות הזמן הרב שחלף מאז. פלדהיים, שמשמש כיום כמנכ"ל הפועל חיפה בכדורסל, המתין במשך חודשים ארוכים לקבלת הכספים הללו, אבל לאחר שכץ חזר לארצות הברית לפני כחודש בלי לשלם לו הוא החליט לא להמתין עוד והגיש את התביעה.

"כץ לא יודע לסיים יפה עם עובדים שלו, וגבאי ופלדהיים מצטרפים כעת לרשימה הארוכה של עובדים לשעבר שתבעו ותובעים את המועדון", אמר גורם בהפועל.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר