יואב כץ. לא רוצה שותפים (צילום: צלמוס)
יואב כץ. לא רוצה שותפים (צילום: צלמוס)

עיר הפועלים הציעה מתווה איחוד, כץ דחה את ההצעה

לפני כחודשיים הציעו אנשי מ.ס רובי חיפה לקבל לידיהם את הפועל חיפה, אך נדחו על הסף. לאחרונה סירב יואב כץ גם להצעתם לאיחוד מחלקות הנוער של שני המועדונים

פורסם בתאריך: 18.3.18 08:47

ראשי עמותת עיר הפועלים הציעו ליואב כץ מתווה של איחוד חלקי בין הפועל חיפה למ.ס רובי חיפה, אך הבעלים של הפועל דחה את ההצעה והעניין ירד מהפרק.

בסוף השבוע שעבר קיימה העמותה ישיבת עדכון לחבריה שבה הוצגו פרטי המתווה שהועבר לכץ לפני כחודשיים. בתחילה טענו ראשי העמותה בפני כץ ונציגיו כי יש בידיהם היכולות הכלכליות והמקצועיות לנהל את הפועל, אך נציגיו של הבעלים הבהירו כי העניין אינו פתוח למשא ומתן. לאחר מכן נעשה ניסיון ליצור איחוד בין מחלקות הנוער של שני המועדונים, כאשר אנשי מ.ס רובי הציעו כי הם אלה שינהלו את מחלקת הנוער של הפועל, וביקשו לקבל את ההקצבות שמגיעות למחלקה מכל הגופים, כולל מעיריית חיפה, ואת מתחם האימונים בקרית חיים שאותו הם התחייבו לשפץ בעלות של שני מיליון שקל במטרה שישמש גם את הקבוצה הבוגרת שלהם. נוסף על כך הם ביקשו התחייבות מכץ על כך שכאשר הוא יחליט לעזוב את הפועל יימסר המועדון לידיהם בתנאים שיוסכמו מראש. גם את ההצעה הזאת דחה כץ על הסף.

בהפועל טוענים כי הצעתם של ראשי עיר הפועלים נועדה להסיט את תשומת הלב של חברי העמותה מהמצב הקשה של מ.ס רובי שהידרדרה למקום הרביעי בליגה א’.

 

 

בעניין אחר, שני הסיבובים של הליגה הסדירה הסתיימו, הפועל תשחק לראשונה בעידן כץ בפלייאוף העליון, ואילו מכבי חיפה תשחק לראשונה זה 30 שנה בפלייאוף התחתון. בעוד שבמשחקי הבית של הפועל חלה עלייה של כ־40 אחוז במספר הצופים ביחס לעונה שעברה (89,500 צופים העונה לעומת 63,700 צופים בעונה שעברה), במכבי נרשמה צניחה של כ־25 אחוז במספר הצופים (219,200 העונה לעומת 294,500 בעונה שעברה). ועדיין, במשחקיה של הפועל צפו רק כ־40 אחוז ממספר הצופים במשחקים של מכבי.

 

אוהדי הפועל. חלקם עוד לא נולדו כשהקבוצה שיחקה בפעם האחרונה בפלייאוף העליון (צילום: צלמוס)

אוהדי הפועל. חלקם עוד לא נולדו כשהקבוצה שיחקה בפעם האחרונה בפלייאוף העליון (צילום: צלמוס)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר