תומר חמד. מי, אני? כן, אתה (צילום: HANNAH MCKAY, רויטרס)
תומר חמד. מי, אני? כן, אתה (צילום: HANNAH MCKAY, רויטרס)

חמד אישר למכבי לנהל משא ומתן עם ברייטון

נציג של מכבי חיפה נפגש עם תומר חמד ששוהה בארץ לקראת משחק הידידות בין נבחרת ישראל לנבחרת רומניה. לחלוץ חוזה לעונה נוספת בברייטון, אך הקבוצה האנגלית לא צפויה לעמוד בדרכו

פורסם בתאריך: 23.3.18 08:13

תומר חמד השיב בחיוב לפנייה של גורם ממכבי חיפה ששאל אותו אם הוא יסכים לעזוב בקיץ את הפרמייר ליג האנגלית, לחזור לליגת העל הישראלית ולסיים את הקריירה במועדון שבו גדל.

חמד בן ה-31, שחקנה של ברייטון, איבד ממעמדו בקבוצה, ובששת המחזורים האחרונים הוא לא נכלל בסגל שלה. בימים אלה הוא שוהה בארץ לקראת משחק הידידות של נבחרות ישראל ורומניה, ובמכבי ניצלו את ההזדמנות לפנות אליו ולבקש את הסכמתו העקרונית לנהל עם ברייטון משא ומתן על צירופו לקבוצה. חמד מחזיק בחוזה בברייטון גם לעונה הבאה, אך הקבוצה האנגלית לא צפויה לעמוד בדרכו אם הוא יבקש להשתחרר ממנו.

מכבי תציע לחמד, שעזב אותה לפני שש שנים לטובת מאיורקה הספרדית, חוזה לשלוש שנים. כבר לפני שלוש עונות ביקשה מכבי להחזיר את החלוץ לשורותיה ואף סיכמה איתו כי אם ברייטון לא תעלה לפרמייר ליג הוא יחזור לחיפה, אך הקבוצה האנגלית עמדה במשימתה הוא נשאר באנגליה.

 

 

גורמים במכבי טוענים כי נשיא המועדון יעקב שחר מעוניין מאוד בחמד כדי להחזיר לקבוצה שחקן בית שהקהל יוכל להזדהות עמו, ואף מייעד לו את תפקיד הקפטן. לנוכח הכישלונות של השנים האחרונות מוכן שחר לפתוח את הכיס, כך שהחלוץ לא יינזק מהבחינה הכספית ביחס לחוזה המובטח לו בברייטון.

המנהל הטכני מו אלאך עקב אחרי חמד כשזה עוד שיחק במדיה של ברייטון, וגם הוא מודע לחשיבות של החזרת שחקן בית במעמדו לחיפה. במכבי אומרים שצירופו של חמד יחזיר את האמון של האוהדים שכבר התייאשו מהקבוצה והפסיקו להגיע למשחקיה, ויעודד אותם לרכוש מנויים לעונה הבאה.

בעניין אחר, בשבועות שנותרו עד תום העונה אמור אלאך לעקוב אחר שני שוערים זרים. במכבי התקנאו בארנסטס שטקוס הליטאי של הפועל חיפה, ומעוניינים בשוער זר. במצב כזה צפוי עומרי גלזר להיות מושאל לקבוצה אחרת, ואוהד לויטה יחזור לעמדת שוער המשנה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר