עוז בלייזר. מכבי מעוניינת להציע לו חוזה ארוך טווח (צילום: צלמוס)
עוז בלייזר. מכבי מעוניינת להציע לו חוזה ארוך טווח (צילום: צלמוס)

בלייזר הבהיר כי הוא ידון על חוזה חדש רק בסוף העונה

במכבי חיפה מעריכים שהקפטן קיבל הצעות מקבוצות אחרות ושהסיכויים להשאירו הם נמוכים. הקבוצה הבהירה לאנג’ל רודריגז כי בשלב זה הוא לא ישוחרר. וגם: למה ג'ף רוזן הגביל את הקילומטראז' של השחקנים

פורסם בתאריך: 30.3.18 08:36

קפטן מכבי חיפה עוז בלייזר הבהיר לראשי הקבוצה כי אין לו כוונה לנהל כעת משא ומתן על הארכת חוזהו אלא רק בתום העונה. בלייזר יסיים שלוש עונות במכבי שמעוניינת להציע לו חוזה ארוך טווח כפי שעשתה עם ווילי וורקמן שהוחתם על חוזה לשלוש עונות נוספות, אך השחקן סירב להצעה, ובקבוצה מעריכים שהוא קיבל הצעות מקבוצות אחרות.

בלייזר בן ה־25 יחפש בקיץ הקרוב אופציות אחרות לקראת העונה הבאה, ונראה כי הבעלים ג’ף רוזן יתקשה להשאיר אותו בקבוצה.

מכבי הבהירה לרכז אנג’ל רודריגז כי בשלב זה אין לה כוונה להיענות לבקשתו ולשחררו לקבוצה בפורטו ריקו שמעוניינת בו. בסוף חודש אפריל, באמצע הסיבוב השלישי, לא יתאפשר יותר להחתים שחקנים חדשים, ומכיוון שלמכבי נותרה האפשרות להחתים עוד זר אחד בלבד, וזאת לאחר שהיא רשמה העונה כבר שבעה זרים, לא מוכנים בקבוצה לקחת סיכונים ולצרף זר חדש כבר כעת.

 

 

 

 

הבעלים ג’ף רוזן ממשיך לקצץ בהוצאות של הקבוצה, ולאחרונה הוא הנחית הוראה חדשה שגרמה לזעם רב בקרב השחקנים – להגביל את מספר הקילומטרים שהם גומאים ברכבים שנשכרו עבורם.

אמנם בעבר החזירו רבים מהשחקנים – בעיקר הזרים – את רכביהם במצב גרוע ולאחר פגיעות קשות, אבל ההוראה של רוזן לא נבעה מכך אלא מכיוון שלמשרדי הקבוצה הגיעו חשבוניות תדלוק במימדים חריגים. לאחר שהשחקנים התבשרו על ההגבלה הם התלוננו בפני ראשי הקבוצה בארץ, אבל דבר לא עזר וההוראה נותרה בעינה.

הגבלת הקילומטרים מתווספת לקיצוצים אחרים שעליהם הכריז רוזן, ובהם הפסקת הפעילות של המרפאת בהיכל הספורט ברוממה, פיטורים של עובדי מינהלה וצמצום משרתו של עוזר הדובר לחצי משרה.

מנכ”ל מכבי אסף רוזנבלט סירב להגיב לדברים והפנה את "כלבו – חיפה והצפון" לדובר המועדון אנדרו וילסון שמסר: “לא נגיב מכיוון שמדובר בעניין פנימי”.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר