ניר קלינגר. חוסר ודאות (צילום: צלמוס)
ניר קלינגר. חוסר ודאות (צילום: צלמוס)

שחקנים בהפועל מתנים את המשך דרכם בהישארותו של קלינגר

בהפועל חיפה חוששים שאם ניר קלינגר ימונה למאמן נבחרת ישראל או למנהל המקצועי שלה, שחקנים בכירים יסרבו להישאר ולא יחתמו על חוזה לעונה הבאה

פורסם בתאריך: 31.3.18 09:12

בהפועל חיפה חוששים שאם ניר קלינגר ימונה למאמן נבחרת ישראל או למנהל המקצועי שלה ויעזוב את הקבוצה, שחקנים בכירים, ובהם הזרים שהוא הביא, יסרבו להישאר ולא יחתמו על חוזה לעונה הבאה.

כפי שפורסם כאן לראשונה, קלינגר סיכם עם הבעלים יואב כץ לעונה נוספת אך התנה את המשך דרכו בקבוצה בכך שהוא לא ימונה למאמן הנבחרת. בסביבתו של הבלם הרומני גבריאל תמאש טוענים כי כץ לוחץ עליו לחתום בהקדם, אך השחקן מבקש להמתין עד תום העונה כדי לדעת אם קלינגר ימשיך בתפקידו.

 

 

תמאש אינו היחיד שנמצא בסיטואציה הזאת, וכל הזרים שהביא קלינגר חשים מחויבים למאמנם וספק גדול אם הם ימשיכו בהפועל בלעדיו. הזר היחיד שמחזיק בחוזה לעונה הבאה הוא השוער ארנסטס שטקוס, אך הוא מבקש לשדרג את חוזהו. למעט תמאש, כץ לא ממהר לנהל משא ומתן עם שחקניו, ובשלב זה הדבר פועל לטובתם בזמן שהם ממתינים לראות מה יעלה בגורלו של קלינגר.

למרות שהפועל הודיעה כי עדן בן בסט ימשיך בקבוצה, החוזה עמו עדיין לא נחתם. החלוץ צפוי להשתכר בעונה הבאה 210,000 דולר, אך גם במקרה הזה כץ מתמהמה ולא ממהר לחתום על החוזה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר