גבריאל תמאש לא סופר את שלומי אזולאי. את יואב כץ הוא כן סופר? (צילום: צלמוס)
גבריאל תמאש לא סופר את שלומי אזולאי. את יואב כץ הוא כן סופר? (צילום: צלמוס)

הדרישה החדשה של תמאש: מענק חתימה כפול

הבלם הרומני גבריאל תמאש דורש לקבל מענק חתימה אחד עבור העונה הראשונה בחוזה החדש, ומענק חתימה נוסף בעוד שנה עבור העונה השנייה בחוזה. יואב כץ מתנגד

פורסם בתאריך: 15.4.18 15:31

הפערים בין הבלם הרומני גבריאל תמאש לבעלים של הפועל חיפה יואב כץ הולכים וגדלים, ולמרות האופטימיות של כץ על כך שהחתימה של הצדדים על החוזה תתבצע בקרוב, נראה שתמאש דווקא מתרחק מהקבוצה.

בימים האחרונים הציב הבלם להפועל דרישה חדשה שכץ מסרב להיענות לה – לקבל מענק חתימה כפול על החוזה שהוצע לו לשנתיים הבאות. תמאש דורש לקבל מענק חתימה אחד בקיץ הקרוב עבור העונה הראשונה בחוזה החדש, ומענק חתימה נוסף בעוד שנה עבור העונה השנייה בחוזה. דרישה זו מצטרפת לדרישתו הראשונה למענקים מוגדלים על השתתפות במפעלים האירופיים, שכץ מתנגד גם לה.

 

 

גורמים בהפועל טוענים כי בחודש האחרון חלה ירידה חדה ביכולתו של תמאש וכי גם הבלם וגם הבעלים אשמים בכך: “כץ חייב לסיים כמה שיותר מהר את כל המשאים ומתנים – גם עם תמאש וגם עם שחקנים אחרים – אחרת נאבד גם את אירופה וגם את הגביע”.

ויש גם בשורות טובות: ועדת רישוי המועדונים של אופ”א חידשה את רישיונה של הפועל להשתתפות במפעלים האירופיים, ואישור זה יוביל לכך שהמועדון יזכה במענק של כ־100,000 יורו מההתאחדות האירופית.

 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר