עופר רחימי. גידל עמוד שדרה? (צילום: דני מרום)
עופר רחימי. גידל עמוד שדרה? (צילום: דני מרום)

רחימי: "עשיתי טעויות ולקחתי על עצמי את האחריות"

בסביבתו של עופר רחימי מספרים כי הוא החליט להתפטר התקבלה עוד לפני הפסדה של מכבי חיפה להפועל תל אביב מכיוון שהוא הגיע למסקנה כי אין ביכולתו להשאיר את הקבוצה בליגה לנוכח הסגל החלש שלה

פורסם בתאריך: 23.4.18 10:41

"עשיתי טעויות ולקחתי על עצמי את האחריות", כך אמר אתמול (ראשון) עופר רחימי, מאמנה המתפטר של מכבי חיפה, למקורביו לאחר הפגישה עם ג'ף רוזן שבה נענה הבעלים לבקשתו לעזוב את תפקידו.

בסביבתו של רחימי מספרים כי ההחלטה להתפטר התקבלה עוד לפני ההפסד להפועל תל אביב (87:77) מכיוון שהוא הגיע למסקנה כי כי אין ביכולתו להצעיד את הקבוצה ולהשאיר אותה בליגת העל לנוכח הסגל החלש שלה. גורמים במכבי טוענים כי רחימי לא אשם במצבה שאליו נקלעה הקבוצה שכן רוזן החתים השנה שמונה זרים מהגרועים בליגה וגם הסגל הישראלי הוא חלש לעומת הסגלים של שאר הקבוצות. עוד נטען כי דירוגה של מכבי במקום האחרון מצדיק את היכולת הדלה של שחקניה.

 

 

במכבי הודיעו אתמול כי בימים הקרובים יוחתם מאמן חדש לקבוצה, אך שוק המאמנים אינו מוצף ונראה כי המועמדים המרכזיים הם אלעד חסין, אבי אשכנזי ורמי הדר.

במקביל מנסה רוזן לחזק את הקבוצה בשחקן ישראלי נוסף עד 1 במאי – המועד האחרון להרשמת שחקנים – אבל במכבי מתקשים להאמין שניתן יהיה להינצל מירידה לליגה הלאומית.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר