גבריאל תמאש. פעם שישית גלידה (צילום: צלמוס)
גבריאל תמאש. פעם שישית גלידה (צילום: צלמוס)

תמאש: "אני רוצה לסיים את העונה עם גביע שישי"

הבלם הרומני של הפועל חיפה גבריאל תמאש הוא השחקן היחיד בקבוצה שזכה להניף גביע, והוא עשה זאת לא פחות  מחמש פעמים - שלוש עם סטיאווה בוקרשט ושתיים עם דינמו בוקרשט

פורסם בתאריך: 9.5.18 10:48

עדן בן בסט ודור מלול יפתחו הערב (רביעי, 20:45, איצטדיון טדי בירושלים) בהרכבה של הפועל חיפה בגמר גביע המדינה מול בית"ר ירושלים. השניים החלימו מפציעותיהם, ובכך יעמיד המאמן ניר קלינגר את ההרכב החזק ביותר שלו למשחק.

בהפועל אין הרבה שחקנים שכבר חוו מעמד דומה, ולמעשה מלבד המאמן ניר קלינגר שזכה עם מכבי תל אביב בגביע המדינה שלוש פעמים – פעמיים כשחקן ופעם כמאמן – וגילי ורמוט שברזומה שלו שישה גביעים, היחיד שזכה להניף גביע הוא הבלם הרומני גבריאל תמאש שעשה זאת לא פחות  מחמש פעמים – שלוש עם סטיאווה בוקרשט ושתיים עם דינמו בוקרשט. "אני רוצה לסיים את העונה עם גביע שישי עבורי, אבל בעיקר לשמח את האוהדים שליוו אותי ואת הקבוצה במשך כל העונה וכל הדרך עד לגמר", אמר תמאש ל"כלבו – חיפה והצפון".

 

 

הפועל קיימה הבוקר אימון שחרור, ובשעות הקרובות יעביר קלינגר תדריך וידאו לשחקניו לקראת המשחק.

כ-11,000 אוהדים צפויים ללוות הערב את הקבוצה, וחלקם התארגנו במטרה להביא ליציע אביזרי עידוד. למרות שלבית"ר יהיה רוב ברור ביציעים, אוהדי הפועל מתכווננים להשמיע את קולם ולדחוף את השחקנים בתקווה לנצח ולהניף גביע ראשון אחרי 44 שנים.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר