דגן יבזורי. כבר החל לחפש קבוצה בליגת העל (צילום: צלמוס)
דגן יבזורי. כבר החל לחפש קבוצה בליגת העל (צילום: צלמוס)

מכבי ליבזורי: קצץ משמעותית בשכר או שהאופציה לא תמומש

מכבי חיפה דורשת מהגארד דגן יבזורי לקצץ בשכרו הנאמד ב־120,000 דולר בעונה. וגם: המסע לארצות הברית לא יתבטל גם אם הקבוצה תשחק בליגה הלאומית

פורסם בתאריך: 14.6.18 09:03

מכבי חיפה דורשת מדגן יבזורי לקצץ משמעותית בשכרו כתנאי למימוש האופציה עליו לעונה הבאה. השחקן מחזיק בחוזה של 120,000 דולר בעונה, ואם הוא יסרב, הבעלים ג’ף רוזן לא יממש את האופציה עליו.

כזכור, יבזורי חזר בקיץ החולף למכבי וחתם על חוזה לשנתיים, כאשר העונה השנייה בחוזה נתונה לשיקול דעתה של הקבוצה. הגארד לא הצליח לחזור ליכולת שאותה הוא הציג לפני הפציעה בעונה שקדמה לה, והפגין חולשה לאורך כל העונה החולפת. בשלב זה מסרב יבזורי להפחתה משמעותית בשכרו, והוא כבר החל לחפש קבוצה בליגת העל.

“אני לא יודע מה יהיה בעונה הבאה”, אמר יבזורי ל”כלבו – חיפה והצפון”, “העניין הוא מורכב כי האופציה נמצאת בידיה של מכבי, ועדיין לא ברור היכן אשחק”.

 

 

בניגוד ליבזורי, מכבי מוכנה לשלם לווילי וורקמן את כל שכרו גם בליגה לאומית, שכן בקבוצה מייחסים לוורקמן חשיבות גדולה בבניית הסגל במטרה לשוב לליגת העל. בכל מקרה, במכבי יחלו בגיבוש הסגל לעונה הבאה רק לאחר שייקבע סופית באיזו ליגה תשחק הקבוצה.

הפועל ירושלים סימנה מחליף לליאור אליהו וכבר מנהלת מגעים עם עוז בלייזר שסיים את חוזהו במכבי חיפה ולא יישאר בקבוצה בעונה הבאה גם אם ייקבע כי היא תשחק בליגת העל. כבר בימים הקרובים צפויים הצדדים לקבל את ההחלטה הסופית אם קפטן מכבי בעונה החולפת ילבש בעונה הבאה את המדים האדומים של ירושלים.

בינתיים מסתמן כי גם אם הקבוצה תשחק בליגה הלאומית, רוזן לא יוותר על יציאתה למסע משחקים בארצות הברית, אך אז היא תתחזק בשורה של שחקנים אמריקאים כדי לנסות ולהימנע מהשפלות מול קבוצות ה־NBA.

 

עוז בלייזר מול הפועל ירושלים. מירוק לאדום? (צילום: צלמוס)

עוז בלייזר מול הפועל ירושלים. מירוק לאדום? (צילום: צלמוס)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר