מאור בוזגלו. יעשה הכל כדי להוכיח למכבי שהיא טעתה לגביו (צילום: צלמוס)
מאור בוזגלו. יעשה הכל כדי להוכיח למכבי שהיא טעתה לגביו (צילום: צלמוס)

לא רק אלמוג: הפועל מנהלת משא ומתן עם מאור בוזגלו

במקביל למשא ומתן בין הפועל חיפה ליעקב בוזגלו על צירופו של האח הצעיר אלמוג, מבקש הבעלים יואב כץ לחזק את הקבוצה שנחלשה מאוד עם עזיבתם של עדן בן בסט, שמואל שיימן ואלון תורג'מן, ולהחתים את מאור בוזגלו

פורסם בתאריך: 17.7.18 19:08

הפועל חיפה מנהלת משא ומתן עם מאור בוזגלו בניסיון לצרפו לקבוצה. במקביל למשא ומתן בין המועדון ליעקב בוזגלו על צירופו של האח הצעיר אלמוג, ולאחר שעדן בן בסט חתם בשורות האלופה הפועל באר שבע, מבקש הבעלים יואב כץ לחזק את הקבוצה שנחלשה מאוד עם עזיבתם של בן בסט, שמואל שיימן ואלון תורג'מן.

בין הפועל למאור בוזגלו קיימים פערים כספיים, שלדברי מקורבים למשא ומתן הם ניתנים לגישור. בעניינו של אלמוג בוזגלו העניינים מסובכים יותר מכיוון שבני יהודה מחזיקה במחצית מכרטיס השחקן שלו, וכץ מסרב לרכוש שחקנים ומתמיד בסירובו מאז שהפך לבעלים של הפועל.

 

 

מאז פיצוץ המשא ומתן בין מכבי חיפה למאור בוזגלו ממשיך הקשר הפצוע בהליך השיקום שלו. כזכור, בוזגלו סירב להצעתה שהגישה לו מכבי לחוזה בסך של 250,000 דולר בעונה, ובסביבתו אומרים כי הוא ישמח לשחק בהפועל בסכומים נמוכים יותר אך רק אם יובטח לו חוזה ארוך טווח לשלוש שנים. עוד אומרים מקורביו של השחקן כי הוא ואביו יעשו הכל כדי להוכיח לאנשי מכבי שהם טעו לגביו.

מאז עזיבתו של בן בסט מופעל על כץ מכבש של לחצים מצד אוהדי הקבוצה שמאסו בהתנהלותו ודורשים ממנו למכור את הקבוצה. למרות שמתגברות העדויות על הצעות שהוגשו לכץ לרכוש ממנו את המועדון או לפחות חלקים ממנו, הבעלים מכחיש את הדברים ובכך מעורר עליו עוד יותר את זעמם של האוהדים. כעת, על אף שבכל שנותיו התעלם כץ מרצונותיו של הקהל האדום, ובמקרים רבים אף עשה את ההיפך ממה שהיה מצופה ממנו, הוא יודע שעליו לעשות צעד בונה אמון מול האוהדים, והחתמתם של האחים בוזגלו עשויה להרגיע את המערכת המתוחה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אניהו ירוק

    שוב האבא הורס את הקריירה של הבן. בהפועל גם בחמש שנים לא ירוויח את מה שהיה מקבל לפי החוזה במכבי. אבל יש לו הרבה צילומים עם כובע מצחיה יפה. שהאבא, שחושב עצמו סוכן גדול, יאכל אותו עכשיו…

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר