מיכאל אוחנה. לא התאקלם בבאר שבע (צילום: ניר קידר)

מכבי מעוניינת באוחנה שצפוי לעזוב את באר שבע

בעקבות הדחתה של הפועל באר שבע ממוקדמות הצ'מפיונס ליג תשחרר הבעלים של האלופה אלונה ברקת כמה שחקנים. מכבי חיפה מעוניינת במיכאל אוחנה ובגיא מלמד. אם אוחנה יצטרף עשוי המועדון לוותר על עידן ורד

פורסם בתאריך: 1.8.18 10:15

במכבי חיפה ממתינים להתפתחויות אצל האלופה הפועל באר שבע שאמורה לשחרר שחקנים לאחר שהודחה בבושת פנים ממוקדמות ליגת האלופות בתום הפסד 7:2 במפגש הכפול מול דינמו זגרב. במכבי מעוניינים מאוד בקשר מיכאל אוחנה, והמועדון יפנה אליו אם הוא ישוחרר.

אוחנה בן ה־23, שנמנה עם סגל נבחרת ישראל, לא הצליח להתאקלם בבאר שבע, וכבר בעונה שעברה פנתה מכבי בעניינו לבעלים של האלופה אלונה ברקת אך זו סירבה לשחררו. כעת, בעקבות אובדן ההכנסות הצפוי לה בעקבות ההדחה ממוקדמות הצ'מפיונס ליג, תשחרר ברקת שחקנים, ואוחנה אמור להיות אחד מהמשוחררים.

שחקן נוסף שמכבי ממתינה להתפתחויות בגזרתו הוא הוא החלוץ גיא מלמד. מלמד עבר לבאר שבע בעונה שעברה ולא זכה להרבה דקות משחק, והמנהל הטכני של מכבי מו אלאך מעוניין בו.

 

 

אם אוחנה יצטרף למכבי עשוי המועדון לרדת מעידן ורד שמצבו עדיין לוט בערפל. אמנם ביום שני פנתה מכבי בעניינו באופן רשמי לאלי אוחנה, הבעלים בפועל של בית"ר ירושלים, אך במועדון אין כוונה להיכנס לסכסוך בינו לבין הבעלים הרשמי אלי טביב. בימים האחרונים התעוררה מחלוקת חדשה בין השניים בשאלה לאיזה כיס תיכנס התמורה ממכירתו של הקשר.

על פי תקנון ההתאחדות לכדורגל, כספי מכירה של שחקן מועברים לחשבונה של הקבוצה ואין להעבירם לכל גורם אחר. טביב, שבינתיים עומד בהחלטתו לא להעביר כספים לבית"ר, לא מוכן לוותר על הכסף שייכנס ממכירתו של ורד, אך אוחנה אמר בהקשר זה ל"כלבו": "אין מצב שהכסף יעבור לחשבון של מישהו אחר מלבד החשבון של בית"ר". כעת חוששים במכבי שגם אם העברתו של ורד תסוכם מול אוחנה, העסקה תתעכב עד שטביב יוותר על הכסף.

גם בסביבתו של השחקן עצמו לא שוררת אופטימיות רבה. "העסקה תקועה, ואני לא יכול לומר מתי אם בכלל ניתן יהיה להתקדם", אמר אבי נמני, סוכנו של ורד, ל"כלבו".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר