אמיר הברפלד. המחיר של מנוי ליציע היהלום זינק ב־2,000 שקל
אמיר הברפלד. המחיר של מנוי ליציע היהלום זינק ב־2,000 שקל

בכירים בהפועל שעובדים בהתנדבות לא יקבלו מנוי ליציע היהלום

אין ארוחות חינם: אמיר הברפלד הודיע לאנשי הפועל חיפה על שלילת זכותם לקבל מנוי ליציע היהלום בחינם. אם הם יבקשו לרכוש מנוי כזה הם ייאלצו להיפרד מ־7,000 שקל

פורסם בתאריך: 10.8.18 08:28

הימים האחרונים בהפועל חיפה היו סוערים, ולא בפן המקצועי. בכירים במערכת שעובדים בהתנדבות קיבלו הודעה על שלילת זכותם לקבל מנוי ליציע היהלום בחינם, ואם הם יבקשו לרכוש מנוי כזה הם ייאלצו לשלם תמורתו 7,000 שקל.

כזכור, בעונה שעברה מחירו של מנוי ליציע היהלום היה 5,000 שקל, ובהפועל ניצלו את ההצלחה מהשנה החולפת וייקרו אותו ב־2,000 שקל.

האחראי על יציע היהלום בעונה שעברה היה המנכ”ל אורן שטרלינג, אך עם מינויו של אמיר הברפלד לנציגו של הבעלים יואב כץ נלקחה ממנו האחריות על כך. גורמים במועדון מספרים כי קיימת תסיסה גדולה בקרב האנשים שמקדישים מזמנם ומכספם ושהתמורה היחידה שהם קיבלו על פועלם היה המנוי.

הברפלד: “יש שינוי משמעותי בהסדר עם חברת האיצטדיון. עלויות החניה וההסעדה זינקו, ולכן מספר האנשים שייכנסו בחינם למשחקים תהיה מינימלית. מי שיזכו לחניה ולהסעדה הם רק רוכשי המנויים”.

אתמול הובסה הפועל על ידי אטאלנטה בתוצאה 4:1 במשחק הראשון במסגרת הסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית. בגלל עלויות הטיסה לאיטליה לא יצטרפו מנהל הקבוצה יעקב בן חור, הדובר נועם רגב ורוב חברי ההנהלה לנסיעה למשחק הגומלין, וגם על כך שורר זעם רב. הפועל אמורה לממן את עלותו של רופא מקומי שיישב על ספסל הקבוצה – דבר שלא קרה במשחק החוץ מול FH האיסלנדית ושגרר הערה מהמשקיף.

 

 

בעניין אחר, רק לפני שבוע פתחה חברת שמש מוצרי פרסום ומתנות את החנות הראשונה של הפועל זה 20 שנה, וכבר פרץ קרב על נושא הבלעדיות של מכירת המוצרים. חברת ג’ומה, אשר מספקת השנה ציוד ספורט למועדון, החלה למכור לאוהדי הפועל פריטי לבוש של הקבוצה, וכשהדבר נודע לקובי שמש, הבעלים של שמש מוצרי פרסום ומתנות, הוא שלח באמצעות עו”ד נדב מאיוסט מכתב לג’ומה בדרישה להפסיק לאלתר את מכירתם של הפריטים.

“הזכיין משקיע כספים וזמן רב בפיתוח מוצרים לחנות, והכל בשיתוף פעולה מלא עם הנהלת המועדון”, אמר עו”ד מאיוסט ל”כלבו – חיפה והצפון”, “כשהוא הבין שנמכרות חולצות ושנעשה שימוש בלוגו של הפועל, למרות שהזכות לשימוש היא שלו באופן בלעדי, פניתי מטעמו ליבואן וביקשתי להפסיק את המכירה. הוא טען כי לא ידע על הבלעדיות. למיטב ידיעתנו, המכירה הופסקה, ואנו תקווה שזו היתה אי הבנה. במשך שנים השוק הזה פעל כמו במערב הפרוע, כשכל אחד הוציא מוצרים ומכר אותם בבגאז’ של מכוניתו”.

 

עו”ד נדב מאיוסט. “אנו תקווה שזו היתה אי הבנה” (צילום: גיל נחושתן)

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר