אליסון דוס סנטוס. יישאר בירוק (צילום: ניר קידר)
אליסון דוס סנטוס. יישאר בירוק (צילום: ניר קידר)

אלאך הודיע לדוס סנטוס: אתה נשאר

אל מכבי חיפה הגיעו פניות משתי קבוצות קפריסאיות שמעוניינות לנהל משא ומתן על רכישתו של הבלם הברזילאי אליסון דוס סנטוס, אך למרות האכזבה מיכולתו הוא זוכה להערכה מהמנהל הטכני מו אלאך

פורסם בתאריך: 16.8.18 17:14

מכבי חיפה הבהירה לבלם הברזילאי אליסון דוס סנטוס כי אין כל כוונה לשחררו למרות שאל המועדון הגיעו פניות משתי קבוצות קפריסאיות שמעוניינות לנהל משא ומתן על רכישתו. דוס סנטוס מקבל קרדיט גדול ממנהל הטכני של מכבי מו אלאך למרות שבשנה שעברה שררה במועדון אכזבה קשה מיכולתו.

בינתיים נקלעה מכבי לתסבוכת עם השחקנים הזרים שאותם היא מעוניינת לשחרר. החלוץ היווני סטפנוס אתנסיאדיס מסרב לעבור לארסנל טולה הרוסית גם תמורת פיצוי גבוה, והקשר הברזילאי קאיו אמנם קיבל הצעה מקבוצה בליגה השווייצרית אבל ההצעה לטענתו היא נמוכה מאוד ומכבי מסרבת להשלים את שכרו. אם השניים יסרבו לעזוב הם יוקפאו ומכבי תמשיך לשלם את שכרם.

 

 

גם בנושא השוערים נמצאת מכבי בבעיה. עירוני קרית שמונה ויתרה על העברתו לשורותיה של אחד מהשוערים של מכבי. מאמן קרית שמונה חיים סילבס גילה עניין באוהד לויטה, אך מכבי מעוניינת להשאיר אותו בקבוצה כשוער שני ולהשאיל את עומרי גלזר לקבוצה אחרת כדי שזה ישחק כשוער ראשון. עד כה לא קיבל גלזר כל הצעה מקבוצות בליגת העל אלא רק מהליגה הלאומית, אך גם הוא וגם מכבי לא מתלהבים להוריד אותו לליגה השנייה. במכבי יודעים שהפלונטר הזה חייב להיפתר בקרוב ומקווים שעד לסוף השבוע הבא יימצא הפתרון.

שבוע לפני שריקת הפתיחה של עונת 2018-2017 אלאך עדיין מתלבט באשר לעמדת המגן השמאלי. המנהל הטכני ההולנדי לא מתלהב לצרף את אופיר דוידזאדה שכרטיסו שייך לגנט הבלגית מכיוון שהוא סבור שרמי גרשון עדיף בעמדה הזאת. אלאך מבקש למצות את המגעים עם טאלב טוואטחה, אך גם לאחר שהשחקן הפחית את דרישותיו הכספיות מ־600,000 יורו לעונה לפי החוזה שבו הוא מחזיק בפרנקפורט ל־450,000 יורו לעונה, במכבי אין כוונה לשלם לו את הסכומים הללו.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר