ארנסטס שטקוס. יש לו זמן (צילום: צלמוס)
ארנסטס שטקוס. יש לו זמן (צילום: צלמוס)

שטקוס לא ממהר לחתום על חוזה חדש בהפועל

השוער הליטאי ארנסטס שטקוס, שחוזהו בהפועל חיפה יסתיים בתום העונה, ממתין לחלון ההעברות של חודש ינואר כדי לקבל הצעות מקבוצות אחרות

פורסם בתאריך: 11.9.18 08:30

שוערה הליטאי של הפועל חיפה ארנסטס שטקוס לא ממהר לחתום על חוזה חדש בקבוצה, והוא ממתין לחלון ההעברות של חודש ינואר כדי לקבל הצעות מקבוצות אחרות. שטקוס חתם בתחילת העונה שעברה על חוזה לשנתיים, ובינואר הוא יהיה רשאי לנהל משא ומתן עם כל קבוצה שתחפוץ בשירותיו.

בהפועל טוענים כי הבעלים יואב כץ יכול היה להחתים את שטקוס לעונה נוספת כבר מזמן אך התמהמה, ועכשיו רק הצעה לחוזה ארוך טווח בשכר גבוה עשויה לגרום לשוער לחשוב על המשך דרכו בקבוצה.

 

 

שטקוס הוא לא השחקן היחיד שכץ התמהמה בהחתמתו. מקסים פלקושצ’נקו דורש כעת מכץ שכר גבוה לא רק לשנים הבאות אלא גם רטרואקטיבית לעונה זאת ולעונה שעברה, כלומר מהיום שבו הבוטח כץ לשדרג את שכרו אבל לא עשה זאת. בניגוד לשטקוס, פלקושצ’נקו חתום על חוזה גם לעונה הבאה, ולכן הוא יוכל לנהל משא ומתן עם קבוצות אחרות רק בינואר 2020.

לאחר ניסיונות רבים להגיע לפשרה בין הפועל לקפטן הקבוצה לשעבר אושרי רואש, המגעים בין הצדדים הגיעו למבוי סתום. רואש והפועל ייפגשו בחודש פברואר 2019 לדיון הראשון בבית הדין לעבודה על תביעתו של השחקן נגד המועדון בסך של כחצי מיליון שקל. בכך מצטרף רואש למנכ”ל לשעבר אפרים גבאי ולסמנכ”ל לשעבר רון פלדהיים שגם הם ייפגשו עם מעסיקיהם לשעבר בבית המשפט.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר