אפרים גבאי. בטוח בניצחונו (צילום: צלמוס)
אפרים גבאי. בטוח בניצחונו (צילום: צלמוס)

עוד לפני שלב ההוכחות חויבה הפועל לשלם לגבאי 200,000 שקל

במסגרת דיון בתביעה על סך של שני מיליון שקל שהגיש אפרים גבאי נגד הפועל חיפה הורה השופט למועדון לשלם למנכ”ל המפוטר את הכספים ששני הצדדים הסכימו כי הם מגיעים לו

פורסם בתאריך: 4.11.18 08:31

בית הדין לעבודה בחיפה חייב את הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ לשלם את כל שכרו של המנכ”ל לשעבר אפרים גבאי – שכר שנאמד ב־200,000 שקל – וזאת עוד לפני שקבע דיון הוכחות בתיק. דיון זה נקבע בסופו של דבר לעוד שלושה חודשים.

הדיון בתביעה שהגיש המנכ”ל המפוטר, שבמסגרתה דורש גבאי כשני מיליון שקל על כל שנות עבודתו בהפועל, התנהל בפני השופט יגאל גלם והיה טעון מאוד. השופט גלם לא אהב, בלשון המעטה, את העובדה שהפועל לא שילמה למנכ”ל כספים שעליהם הסכימו שני הצדדים כי הם מגיעים לו, והורה למועדון לשלם אותם לאלתר.

 

 

בעקבות ההוראה שילמה הפועל לגבאי את 200,000 השקלים בעשרה תשלומים, ובסיומו של הדיון שלח השופט את שני הצדדים להליך גישור. ספק גדול אם הפועל וגבאי יצליחו להגיע לפשרה כלשהי בתקופה הקרובה, ואם הליך הגישור לא יישא פרי יחזרו הצדדים לבית הדין בעוד שלושה חודשים.

כזכור, גבאי הושעה מהפועל לפני כשנתיים לאחר עימות קשה עם המאמן דאז טל בנין, אך פוטר בסופו של דבר רק כעבור תקופה ארוכה. כעת, לאחר שקיבל את הכספים המגיעים לו, משוכנע גבאי שתביעתו תתקבל בבית הדין ושהפועל תחויב לשלם את כל סכום התביעה.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר