אוהדי הפועל חיפה במשחק מול מכבי תל אביב. בעד ונגד (למצולמים אין קשר לכתבה. צילום: צלמוס)
אוהדי הפועל חיפה במשחק מול מכבי תל אביב. בעד ונגד (למצולמים אין קשר לכתבה. צילום: צלמוס)

מלחמת אוהדים בהפועל: מתנגדיו של כץ נגד תומכיו

במשחק החוץ מול מ.ס אשדוד התמקמו שני מחנות האוהדים של הפועל חיפה בשני יציעים שונים - באחד ישבו תומכיו של הבעלים יואב כץ ובשני אוהדים שדורשים את עזיבתו

פורסם בתאריך: 10.11.18 18:16

המחלוקות בקרב אוהדי הפועל חיפה הולכות וגוברות, ובמשחק החוץ מול מ.ס אשדוד שנערך בשבת (0:3) התמקמו שני מחנות האוהדים בשני יציעים שונים – באחד ישבו אוהדים שתומכים בבעלים יואב כץ ובשני אוהדים שדורשים את עזיבתו.

הפיצול בין האוהדים ניכר כבר במשחק הביתי מול מכבי תל אביב (1:3) שנערך לפני שבועיים. הנהלת הקבוצה אסרה על הכנסת אביזרי עידוד ליציעים בטענה שהמשטרה לא תאפשר זאת מחשש להנפת שלטים נגד כץ. בתגובה שר חלק גדול מהקהל שירי נאצה נגד הבעלים לאורך כל המשחק וקרא לו לעזוב את הקבוצה.

שיאו של העימות נרשם כאמור במשחק באשדוד כאשר תומכיו של כץ התמקמו ביציע אחד ואושר להם להכניס אביזרי עידוד, ומתנגדיו של כץ ישבו ביציע אחר ונאסר עליהם להניף שלטים נגדו, אך הדבר לא הפריע להם לקרוא לאורך כל 90 הדקות קריאות נגד הבעלים.

 

 

“מה שווה לנו שהם נוסעים עד אשדוד אבל מתעסקים בבעלים ולא בעידוד של הקבוצה?”, אמר אחד מהשחקנים ל”כלבו”, “גם במשחקי הבית אנחנו כבר לא מקבלים עידוד. כץ הוא העיקר מבחינתם”.

התחושה בהפועל היא שבשלב זה הקרע בין המחנות אינו ניתן לאיחוי, ובמועדון מעריכים שאוהדים רבים מדירים את רגלם מהמשחקים כדי לא להיות חלק מהמלחמה בין הצדדים.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר