מיכיל קראמר. כמו כל השחקנים הזרים שנחתו במכבי בשנים האחרונות גם הוא גילה יכולת חלשה (צילום: צלמוס)
מיכיל קראמר. כמו כל השחקנים הזרים שנחתו במכבי בשנים האחרונות גם הוא גילה יכולת חלשה (צילום: צלמוס)

אלאך מסייע לקראמר למצוא קבוצה בהולנד

החלוץ מיכיל קראמר יעזוב את מכבי חיפה בינואר, ובסביבתו מספרים שהוא מחזיק בשתי הצעות מקבוצות בהולנד בתיווכו של המנהל הטכני המתפטר מו אלאך

פורסם בתאריך: 22.11.18 11:49

החלוץ ההולנדי של מכבי חיפה מיכיל קראמר כבר בדרך החוצה מהקבוצה כפי שפורסם לראשונה כאן בתחילת חודש אוקטובר. כעת מתברר שקראמר צפוי לחזור לשחק במולדתו, ושלצורך כך הוא נעזר בלא אחר מאשר המנהל הטכני מו אלאך שהתפטר מתפקידו במכבי לפני שלושה שבועות.

אלאך הוא זה שהחתים את קראמר במכבי לאחר קריירה ארוכה שבה הוא שיחק בחמש קבוצות בהולנד – נאק ברדה, וולנדם, פיינורד רוטרדם, דן האג וספרטה רוטרדם – שבשורותיהן הוא כבש 83 שערים. קראמר אמור היה להיות אחת מהרכישות הגדולות של אלאך, אך כמו כל השחקנים הזרים שנחתו במכבי בשנים האחרונות גם הוא גילה יכולת חלשה, וביחד עם התנהגותו על המגרש הוחלט במכבי להיפרד ממנו עוד לפני החתמתו של אלי גוטמן למאמן הקבוצה.

 

 

גורמים במכבי מספרים שקראמר כבר קיבל הודעה על סיום דרכו בקבוצה ועל כך שבחלון ההעברות בינואר הוא יידרש למצוא לעצמו קבוצה חדשה. בסביבתו של השחקן מספרים שהוא מחזיק בהצעות משתי קבוצות בהולנד, ובמכבי מקווים שהוא יחתום באחת מהן ויפנה מקום לחלוץ זר חדש.

גוטמן עדיין לא החליט אם הוא מעוניין לשחרר גם את הבלם ההולנדי אטיין ריינן ולצרף במקומו שחקן זר אחר. בכל מקרה, המאמן עושה מאמצים לצרף לקבוצה ישראלי בכיר. נשיא המועדון יעקב שחר מעדיף לעשות בינואר רק שינויים קוסמטיים, ולבצע מהפכה נוספת בסגל רק לקראת העונה הבאה.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר