אמיר הברפלד. לא מתכוון לוותר (צילום: צלמוס)
אמיר הברפלד. לא מתכוון לוותר (צילום: צלמוס)

העימות בין הפועל לג’ומה מחריף: כעת המועדון מאיים בתביעה

בעקבות עצירתה של אספקת ציוד הספורט על ידי חברת Sport Name אומר האיש החזק בהפועל חיפה אמיר הברפלד: “שילמנו על כל הציוד, ואם הוא לא יועבר אלינו מיידית נפעל בכל הדרכים העומדות לרשותנו”

פורסם בתאריך: 25.11.18 08:01

הסלמה בעימות בין הפועל חיפה לעופר אברהם, הבעלים של חברת Sport Name – היבואנית של חברת הספורט ג’ומה בישראל. כפי שפורסם כאן, בעקבות העברת זכויות ההפצה של מדי הקבוצה לזכיין קובי שמש, מאיימת ג’ומה לפעול בדרכים משפטיות נגד המועדון ואף הפסיקה את הזרמת הציוד אליו. השבוע הודיעה הפועל ל־Sport Name כי אם זו לא תעביר לאלתר ציוד למועדון אגודה תוגש תביעה משפטית נגדה וייתכן שגם נגד ג’ומה, שמקום מושבה בספרד.

בהפועל טוענים כי עצירתה של אספקת הציוד על ידי Sport Name פוגעת גם בקבוצה הבוגרת וגם במחלקת הנוער וכי המחסור בציוד הספורט כבר מורגש היטב.

“שילמנו לג’ומה על כל הציוד, ואם הוא לא יועבר אלינו מיידית נפעל בכל הדרכים העומדות לרשותנו”, אמר אמיר הברפלד, האיש החזק במועדון, ל”כלבו – חיפה והצפון”.

 

 

בעניין אחר, המאמן שרון מימר ספג השבוע ביקורת קשה מהבעלים יואב כץ על כך שהוא ושחקניו יצא לחופשה למרות מצבה הקשה של הקבוצה. בסביבתו של מימר טוענים כי הוא פגוע מהדברים ומבחירתו של כץ לבקר אותו בתקשורת, ובעיקר מכך שגורמים במועדון חיממו את כץ נגדו. מקורב למאמן הדגיש כי חלק מהשחקנים כבר הזמינו חופשות בחו”ל וכי לא ניתן היה להורות להם לבטלן.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר